Tense: ervaringen??

Hallo dames (die al eens bevallen zijn),

Wie van jullie heeft ervaring met een zogenaamde Tense. Is een apparaatje dat je op je rug aanbrengt en stroomstootjes geeft aan je spieren als afleiding voor de weeen zeg maar?

Is het wat?
Hoe kom ik eraan?

Kan hem wel kopen bijnde thuiszorgwinkel (90 euro) maar is wel duur (kunt hem schijnbaar nadien nog wel gebruiken voor andere(?) doeleinden.

Kijk uit naar jullie reacties,
Mariaz

Hoi Mariaz
Ik ben 13 januari, dit jaar bevallen.
Ik heb ook gebruik gemaakt van de Tence. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nou niet kan zeggen dat het echt geholpen heeft, tenminste bij mij niet. Ik heb ook wel gelezen dat het bij andere wel heeft geholpen, werkt toch bij iedereen anders en ik zou het ook zeker doen als ik jou was, want misschien helpt het jou wel heel goed om de pijn op te vangen. Het haalt de topjes van je pijn weg en inderdaad het leid je wel af want je bent ook zo bezig met het apparaatje dat je steeds hoger zet als je een wee voelt komen en lager zet als ie wegzakt.
Ik heb de Tence via mijn verloskundige gebruikt, deze hebben er een op de praktijk en die kan je lenen, koste me niets. Moet je eens navragen bij jou verloskundige. Tja om er nou een zelf te kopen, had ik niet gedaan en achteraf ben ik daar blij om want zo veel had ik er niet aan gehad. Maar ja baad het niet schaadt het ook niet! Dus als je er aan kan komen, gewoon doen.
Sterkte met je bevalling alvast!
Groetjes Sco

Terug
Bovenaan