Tense: hulpmiddel tijdens bevalling: ervaringen?

Hallo dames (die al eens bevallen zijn),

Wie van jullie heeft ervaring met een zogenaamde Tense tijdens de bevalling. Is een apparaatje dat je op je rug aanbrengt en stroomstootjes geeft aan je spieren als afleiding voor de weeen zeg maar.

Is het wat?
Hoe kom ik eraan?

Kan hem wel kopen bij de thuiszorgwinkel (90 euro) maar is wel duur (kunt hem schijnbaar nadien nog wel gebruiken voor andere(?) doeleinden.)

Kijk uit naar jullie reacties,
Mariaz
 
ik heb er geen ervaring mee,maar heb beide zwangerschappen ook niet bepaald als vervelend ervaren...tuurlijk,er zijn fijnere dingen,maar zo erg is het nu ook weer niet.ik denk dat het ook wel vervelend kan zijn,als je al zo druk bent met bevallen maar dat denk ik omdat ik hier over niet uit ervaring spreek natuurlijk!!! wat is voor jou de reden? ben je bang dat de weeen te heftig zijn of zo wie zo al voor de bevalling??

groetjes claudia

 
Ik heb 2 jaar geleden een Tense voor mijn rugklachten gekregen. Heeft niets geholpen. Het enige dat ik eraan overhield waren opgezette pijnlijke spieren (waar de plakkers hadden gezeten).
Groeten,Joke
 
Hoi,

Ik heb 5 jaar gelden een Tense gehuurd, maar ik vond t een ramp. Sowieso t bevestigen, het rondlopen met al die plakkers en draden (je zit vast aan t kastje) en t gevoel van die elektroden was afschuwelijk..Ik heb alles eraf getrokken en heb t zonder gedaan. En het was heel goed te doen, ik kan niet echt zeggen dat ik pijn heb gehad, dus vertrouw op jezelf en wees vooral nietbang!
 
Terug
Bovenaan