<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een probleem wat je meestal omgekeerd hoort. Ik ben sinds deze week weer aan het werk en mijn zoon gaat dan naar de opvang/opa en oma. Hij is bijna drie maanden oud. Nu krijgt hij moedermelk uit de fles en een beetje kunstvoeding omdat ik niet genoeg kolf. Na dag drie bij de opvang lijkt hij te veel gewend aan de fles... Sowieso is het een ongeduldig mannetje, en de fles is natuurlijk minder werk dan de borst, hij heeft zeker een hele dag en avond gebruld bij het voeden omdat het hem te lang leek duren. Hij wilde gewoon niet uit de borst drinken, de fles accepteerde hij zonder problemen... Het heeft me zeker een dag gekost voordat hij weer aan de borst wilde drinken zonder problemen. Ik heb zelfs op het punt gestaan met de bv te stoppen, ik word er zo onzeker van en het ging zo moeizaam. Nu loopt het weer lekker en zie ik het wel zitten maar zie erg op tegen de komende week als hij weer naar de opvang moet. Mijn nervositeit helpt natuurlijk ook niet bij het voeden. Ik gebruik echter wel een tepelhoedje, zou dan niet verwachten dat het een probleem zou worden maar ik heb echt het idee dat hij vond dat hij teveel moeite moest doen omdat de fles zo makkelijk is. Hebben andere moeders hier ervaring mee? Ik wil heel graag doorgaan met de bv maar dit is niet vol te houden. </p>