Tepelkloventip

Ja, er zullen wel een aantal over zijn gevallen dacht ik zo. Door de droge lucht hier in het hoge noorden zijn die van mij nu al behoorlijk kwetsbaar. Vorige week tot mijn stomme verbazing een enorme kloof. (En ik ben nog niet eens aan het voeden) Bapanthen hielp niet. Uiteindelijk maar gedacht :ik doe zo'n blaasjespleister op tegen een koortslip dan kleeft ie in ieder geval niet de hele tijd aan mijn bh. Nou dat ga ik dus altijd doen. 3 uur later was die kloof nagenoeg weg! Dus wellicht een goed tip voor de dames die er met de borstvoeding mee worstelen.

Bepanthen doet het normaal bij mij ook, maar ja dan ben je toch nog vaak een dag of 2 verder... En dit was echt binnen een paar uur! (Plus mijn jongste dochter wilde niet uit de borst drinken waar ik bepanthen op smeerde dus ik kon eerst mijn tepels gaan wassen voor een voeding, waardoor mijn kloven nog erger werden...)

Zon blaasjespleister, zit daar ook nog iets van medicijnenzalf op of zo? Anders blijf je je tepels wassen denk ik.

Wel een goede tip. Ook ik smeerde met bepanthen, hielp ook wel goed hoor. En aan de lucht laten drogen met moedermelk ook. Alleen ik heb nooit zon zin om met blote boobies door het huis te huppelen, hahahaa.

Terug
Bovenaan