tepelpiercing gehad..!en borstvoeding.??

hoi hoi..

vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger ben heb ik mijn tepelpiercing uitgehaald.!
maar nu komt er af en toe uit de gaatjes een beetje van die gele murrie,
ook wat je weleens bij een oorgaatje heb.!

wat kan ik hier tegen doen en is dit maybe schadelijk voor me kindje als ik borstvoedign geef..!!??
ik heb wel gewoon in beide tepels al dat er vocht uit komt...

en voor diegene die weleens commentaar op me hadden..

IK GENIET

Is die gele smurrie vloeibaar of talkachtig? Want als het vloebaar is is het heel goed mogelijk dat je gaatje door een melkkanaaltje heenzit en dat er dus al wat melk ujitkomt. Deze eerste melk is geel soms bijna oranje!

groetjes,
Wietske

Ik weet natuurlijk niet precies hoe het eruit ziet, maar zoals je het beschrijft klinkt het als moedermelk. Als je zwanger bent, gaan je borsten al de melkkliertjes ontwikkelen die de melk produceren. Tijdens de zwangerschap komt er dan vaak al een paar druppels melk uit je tepels. Dat is heel normaal en daar hoef je je helemaal geen zorgen over te maken.
Sterker nog: ik vond het tijdens mijn eerste zwangerschap  zelfs wel een prettig idee dat ik alvast wist dat ik in ieder geval in staat was melk te maken!

Groetjes,
Helena

Hoe lang heb je die piercing gehad? Misschien was het nog niet helemaal geheeld.
Als het blijft gewoon even naar de huisarts gaan, of naar de piercer, die kunne je vast wel vertellenb wat het is

Groetjes
Eleanor

Hoi tanja,

Het kan zijn dat je de piercing te weinig bewogen hebt in de tijd dat je em in hebt gehad. Dan zou het kunnen zijn dat het gewoon oude opgehoopte huidcellen zijn die er nu uitkomen. (omdat het ook wat onfris ruikt schrijf je)

De kans dat je uiteindelijk borstvoeding kan geven is uiterst groot trouwens hoor. Ik heb 5 jaar een piercing gehad en ik ben een compleet werkende melkfabriek. Had het ook al geïnformeerd bij de VK omdat ik bang was dat het niet zou kunnen. Haar ervaring was, dat als je em eruit haalde je gewoon kon voeden.

Probeer het de komende weken goed schoon te houden met een wattenstaafje. En desnoods zoutwater (dat ontsmet) Dan komt het vast wel goed.  Ik zou in ieder geval  voor de zekerheid maar geen alcohol enzo gebruiken om het schoon te maken.

groet
kameraadsel

Terug
Bovenaan