Tepels

Hallo dames, nou heb ik toch echt even een vraagje en hoop dat iemand me antwoord kan geven. Heb vijf weken geleden een hersteloperatie aan mijn eileiders gehad en ben 14 mei ongesteld geworden, mijn cyclus is meestal 24 dagen dus had mijn NOD 7 juni. Ben al een dag of 5 behoorlijk misselijk maar verder helemaal niets maar heb een maandag toch maar een test gedaan maar die was negatief. Nu heb ik zoiets van nou dan zou mijn ongi wel wat later komen en ga er ook verder niet vanuit dat ik zwanger ben eigenlijk want dat zou wel heel snel zijn maar nu kneep ik net in mijn tepels en daar kwam een beetje vocht uit, gebeurd dit vaker ook als je bijvoorbeeld niet zwanger ben of als je ongesteld moet worden, ik heb namelijk geen idee of kan het misschien toch dat ik zwanger ben. Wie kan me helpen.

Liefs Henriette
 
Als ik jou was, zou ik over ongeveer een week nog eens een test doen.
Het lijkt er toch wel op dat je zwanger bent, maar dan wel heeeel pril.
Ik hoop het voor je.
Hartelijke groet
Bianca.
 
Hoi Henriette

Ik heb eind juli ´03 een hersteloperatie gehad, ik was daarna behoorlijk onregelmatig en tot twee keer toe ruim een week later.Ik had toen vaak het idee dat het raak was.
Ik heb ook het idee dat mijn hormonen behoorlijk op hol waren.
Pas in februari was ik zwanger helaas ging dat mis en in de negende week kreeg ik een miskraam, vruchtje was 6,5 weken.
IK voel mij (ook op hormonen gebied) weer helemaal top.
Het zat wel op de juiste plaats en dat was een geruststelling want een zekerheid heb ik ;ik ben weer vruchtbaar en mij eileiders zijn ruim genoeg, het eitje was in de baarmoeder beland!!
De gyn had ons verteld dat het best eens twee jaar kon duren voor ik zwanger zou zijn.
Ik las een stukje van een lotgenote dat ze heel snel zwanger was maar flink last van de operatie had gehad ,het helen had immers niet veel tijd gehad bij haar.
Op welke wijze is het bij jou hersteld, ben je al weer de oude? kun je daar iets over vertellen? hoe oud ben je?
vind je me nieuwsgierig??sorry daarvoor!!

Groetjes Jeanette
 
Hoi Jeanette,

Nee hoor vind je helemaal niet nieuwsgierig en ben juist blij dat je hier geschreven hebt want is wel fijn als er iemand is die het zelfde heeft ondergaan.Ik ben 34 en moet je zeggen dat ik me eigen hartstikke goed voel, onder het litteken is het nog een beetje hard maar verder gaat het prima en ik doe gewoon alles weer. Ze hebben bij mij het stukje waar de klemmetjes zaten er tussen uit gehaald en de uiteindes weer aan elkaar gezet. Volgende week donderdag moet ik weer naar de gyn voor de nacontrole. De operatie zelf is goed verlopen, aan de ene kant voor 80% en de andere kant 90% gelukt, maar ja ik denk dat je zelf ook wel weet dat ze je nooit 100% geven dus ik heb hele goede hoop dat het allemaal goed komt.En vraag maar gerust hoor als je iets van me wilt weten dat vind ik helemaal niet erg. Rot voor je dat je een miskraam hebt gehad, ik hoop dan ook dat je snel zwanger bent en dat het dit keer wel goed gaat.Bedankt voor je reactie

Liefs Henriette
 
Hoi
Mijn grootste angst was dat mijn zwangerschap bbm zou zijn of dat de eileiders door litekenweefsel dicht maar dat is gebleken allemaal te werken.
heb je al kinderen? Ik heb een dochter van 12(puber) en een zoon van 10.
Ik heb sinds twee jaar een nieuwe liefde die helemaal uit z ´n dak zou gaan als ie ook van zich zelf een kind zou hebben.
over twee dagen NOD ik heb al een test gedaan, dat was behoorlijk dom en ongeduldig.Er was dan ook geen spoor van een zwangerschap op te bespeuren, maar soms vergeeet ik even dat je de natuur niet kan dwingen en je gewoon op je beurt moet wachten.

Groetjes Jeanette

 
koi leuk dat je net als mij hersteloperatie hebt gehad vocht uit je tepels zegt niet altijd dat je zwanger bent heb dat zelf ook wel eens ben nu alweer 7 maanden bezig heb ook hcg gehad alles was goed dus afwachten maar moest 9 juni ongi worden had 4 juni en 5 juni druppels bloed verloren was of ongi of wat anders is er aan de hand heb wel druk op mn buik nou ja afwachten maar alvast heel veel succes met je zwanger worden hoop dat het snel lukt grtjes
 
Wat is zo'n Forum toch fijn, je kan je hart luchten, vragen en je zit met allemaal lotgenoten. Dank je dames voor de reacties, hoop dat jullie snel zwanger zijn, ga in ieder geval duimen.

Jeanette, ik heb een dochter van 12 een een zoon van 6. Heb nu 3 jaar een nieuwe vriend en die zou ook niets liever willen dan een kindje van ons samen. Erg is dat he als je zo ongeduldig bent, je wilt zo graag dat die test positief aangeeft, het liefst zou je hem positief kijken. Hoe oud ben jij eigenlijk?

Liefs Henriette
 
hoi henriette,

dat met dat vocht uit je tepels heb ik zelf ook last van
mijn vraag staat een paar pagina's terug.
nou ik heb dus wel de asstistent van de doktor gebeld en ze zei , dat als ik gewoon ong. wordt dat ik dan toch echt even langs moet komen
van anderen hoorde ik weer dat het kan dat je prolactine gehalte dan te hoog is, en kan een zwangerschap in de weg staan.
zelf is de 19 mijn nod dag
dus nog maar ff afwachten
veel succes verder!
groetjes
 
Terug
Bovenaan