tepels

Hallo allemaal, ik ben een paar dagen niet hier geweest en pff wat is er dan veel gebeurd zeg.

Voor de mensen die een positieve test hadden: GEFELICITEERD!!! Geniet ervan allemaal (moest te veel terug om iedereen "persoonlijk" te feliciteren en dat gaat niet want ik zit nl op mijn werk).

Voor de mensen die de Rode Duivels hebben gekregen: BALEN!!! Maar op naar de volgende keer.

Ik vraag me toch af wanneer je borsten en tepels veranderen en eventueel pijnlijk worden (en of ze wel pijnlijk worden). Gebeurd dat meteen na je nod of al ervoor? weet iemand dit?

Liefs Po

Haai,

Ik heb nu al pijnlijke tepels en gespannen borsten (vanaf ongeveer half juli) en mijn NOD is 31 juli. Dus voor mij is het afwachten! Het kan vanalles zijn...volgens mij was jou NOD toch ook 31 juli???

Wanneer ben jij gestopt met de pil dan, want misschien heeft het daar mee te maken, dat ik buikkramp en pijnlijke tepels heb ;) jij hebt ze dus nog niet?

Liefs!

Hoi Barberella,

Ben eind februari met de pil gestopt en heb daarna een erg onregelmatige cyclus. Ik heb idd steeds gevoelige tepels maar nu niet zo, alleen een raar gevoel. Ik weet niet zeker of mijn nod 31 juli is maar ben daarvan uitgegaan, heb het gemiddelde genomen en dat zou nu 35 dagen moeten zijn. Ik weet het niet hoor, bedankt voor je reactie in ieder geval.

Terug
Bovenaan