tepels

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik had mijn nod op 20 augustus moeten hebben maar er is nog niets te zien zelfs nog niets bruinig wat ik normaal al een paar dagen van te voren heb. Vanmorgen merkte ik dat ik allemaal kleine witte stipjes op mijn tepels heb, zou dat iets te maken kunnen hebben met een evt.zwangerschap in verband met de melkklieren ik weet het niet, weet iemand het van jullie misschien?????

Groetjes Ano

ik heb vanddag mijn nod ,laatste keer had ik cyclus van 33 dagen en daarvoor steeds rond 30,bij mij is er ook nog niks te bekennen,ik heb normaal ook altij al een week voor mijn nod bruine afschijding en nu nog helemaal niks,messchien betekent het wel iets voor ons?! hoop ik tenminste wel.
die wittte bobbeltje heb ik wel ooit ergens gelezen dat dat met zwangerschap te maken kan hebben,maar ik heb die altijd dus hoeft niet,ik hoop het wel voor je,mijn borsten voelen juist heel zacht aan messchien ook zwangerschapsteken?!ik hoop het.hoe lang ben je al bezig?en wanneer ga je testen?
veel succes ermee.
gr mutske

Ik ben bij dit forum weer eens terecht gekomen omdat ik weet hoe spannend het is om je ongi af te wachten. Ikzelf ben nu 19 weken zwanger en had daarvoor ook altijd witte stippels op mijn tepels, zijn nu ook niet meer geworden, wanneer je tepels echt pijn beginnen te doen alsof ze in brand staan, is dat echt een teken. Ik wens jullie veel geluk in de onzekere dagen.

Terug
Bovenaan