tepels...

A

Anoniem

Guest
M'n tepels veranderen...

Hou ze nu al een paar dagen in de gaten maar elke dag lijkt het alsof er een vlekje ontstaat aan het randje en de volgende dag is ie mooi aangesloten bij de rest.

Pijn doen ze niet maar ze lijken alsmaar groter te worden!

Gisteren ontdekte ik mega aders, die zie je normaal ook wel maar ze liggen er nu zowat op!!!!
Lijken wel spataders haha.

Volgens mij ben ik alwel 80 voordat ik het vrouwenlichaam eindelijk eens begrijp

pffffffffffffffffffffffff

wordt onderhands knap ongeduldig hihi, wil 't nu eigenlijk wel weten met mn rare kwalen!
gewoon een simpele ja of nee en ik ben eerst weer tevreden hihi.

Veranderende tepels kunnen duiden (klinkt alsof ik een dokter ben, maar dat ben ik niet) op een eventuele zwangerschap. Maar je borsten veranderen sowieso gedurende je cyclus (bij mij worden ze meestal groter aan het einde).
Toen ik zelf zwanger van mijn eerste was, was dat ook een van de eerste dingen die mij op viel. Tja wie weet.................Wanneer is je NOD????

Groetjes Bloem 25

Wie weet! Spannend hoor!
Bij mij waren mijn tepels ook het eerste wat opviel als ik zwanger was en het zelf nog niet wist. Kan je nog wachten tot vrijdag?

moeilijk haha, helemaal als ik hier rond struin is het moeilijk!!

Maar goed, het is ronde 14 of 15 ofzo, dus reken nergens op, hou mn ongi toch echt wel in mn achterhoofd.

Zou het liefst mn boobs op de film zetten en versneld willen zien of ik het me nou niet verbeeld of dat 't echt zo is hahaha

wat spannend mamaloe!
Ga je het volhouden tot vrijdag of ga je morgen al testen?

Terug
Bovenaan