tepels

Hallo,

Graag had ik een vraagje gesteld aan de zwangere dames. Wij hebben net sinds 7 augustus ons 'ei' achter de rug. Goed geklust en laten we hopen (ronde 9)... Nu stond ik vanmorgen op en ik schrok me een hoedje: mijn linkertepel was donkerder en groter dan mijn rechter. Ik dacht, ik zie ze vliegen en vroeg het meteen aan mijn vriend en die zei het ook (heel nuchtere man die van mij, hoor). Nu weet ik niet wat dit betekent, als dit al iets betekent (ik zit in de fase waar je ze wel degelijk kan zien vliegen)...
Kan iemand reageren alsjeblieft?

Mercikes, Erika
 
Ik herken het in elk geval niet uit het begin van mijn zwangerschap.

Ik hoop voor je dat het gelukt is, maar probeer tot je NOD alsjeblieft niet teveel op signalen van je lichaam te letten, daar maak je jezelf alleen maar gek mee (ben helaas ervaringsdeskundig op dit gebied...)

Succes met zwanger worden,

N.
 
hoi erica
als je al lang aant klussen bent kan je je voorstellen dat je dan allemaal dingen gaat merken en zien omdat je het heel graag wilt. lichamelijke kwaaltjes en dingetjes willen normaal helemaal niet veel zeggen over zwangerschap...
je moet ff geduld hebben tot je nod en dan gaan testen das de enige manier.
ik wens je veel succes!
gr. sandy
 
Hallo Anoniem van 9:05u,

Sterke reactie, heel goed, waarschijnlijk ben je zelf al ongelofelijk zwanger of heb je al een hele resem kids. Dan kan ik alleen maar hopen dat ze iets meer tact hebben dan jij.
Voor de rest hou ik jullie op de hoogte. Bedankt allemaal voor jullie reacties...

Groetjes,
Erika

PS: linker tepel is nog steeds donkerder en groter dan de rechtse, en het baart me meer zorgen, niet ivm zwangerschap maar met het feit dat er 'borstkanker' zit in onze familie...
 
Terug
Bovenaan