tepels

Ik weet het ik weet het ik moet op de zwanger worden forum zijn, maar ik ga het toch proberen.

Ik had zo 20 augustus ongi moeten worden ( had wel mijn eisprong twee dagen later) maar ben het nog niet zelfs nog niets bruinig te ontdekken wat ik normaal een paar dagen van te voren heb, MIjn temp was vanmorgen 37.00 en wat ik ontdekte vanmorgen waren allemaal witte stipjes op mijn tepel??
heb ik eigenlijk nooit eerder ontdekt.
verder heb ik wat ongi krampen en witte afscheiding. Ik ga morgen testen
misschien heeft iemand dit ook gehad en bleek toen zwanger te zijn.

groetjes
Ano
 
bij mij zijn de witte stipjes een teken van zwanger zijn, alleen kwamen ze pas iets later, en superveel witte vafscheiding daar werd ik gewoongek van!!

succes met testen!
 
Ik weet niet wat die stipjes betekenen, maar je temp. zou wel wat kunnen zeggen, als je tenminste weet wat je temp normaalgesproken is gedurende de cyclus.
Bij de eisprong stijgt de temp. normaal een beetje (meer dan 0.3 graad celsius) en kort voor de menstruatie gaat hij meestal weer wat dalen (althans zo ging het bij mij altijd).

In de cyclus dat ik zwanger was bleef de temp. "hoog" (waar ik toen even geen waarde aan hechtte omdat ik ook wat grieperig was) en dat is hij in elk geval in de eerste periode van de zwangerschap ook gebleven.

Maar echte zekerheid krijg je pas als de test positief is... Ik hoop het voor je!

N.
40 wkn
 
Ik kreeg ook snel van die witte stipjes op mijn tepels en toen ging ik ook twijfelen of die er eigenlijk altijd al waren, maar volgens mijn man zat dat er voorheen nooit, dus... toch een teken van zwangerschap. Ik ben nu 9 wk zwanger, maar wat ik ook meteen had (tegelijk met die witte dingetjes) waren gevoelige (gespannen) borsten en die heb ik nu nog steeds, maar wel met die witte dingetjes erop. Succes met testen! Spannend...
 
Terug
Bovenaan