tepels

Hallo allemaal,

jaja, zie het goed: het onderwerp is tepels.

Ik heb al een paar dagen het idee dat ik meer bultjes rondom mijn tepels krijg. Ik weet dat ik dat ook had tijdens mijn 1e zwangerschap. Nu heb ik dus het idee dat ik meer bultjes krijg de afgelopen dagen. Maar ik ga wel twijfelen of al die bultjes weg zijn gegaan na mijn miskraam. Ik heb ze niet geteld ofzo, maar dacht dat er maar heel weinig over waren gebleven en ze waren ook minder duidelijk.

Wie van jullie had er ook deze bultjes de vorige keer en zijn die weggegaan of niet?

Ik heb er nu zo'n 10 tot 15 zitten rondom elke tepel en het lijkt ook wel alsof het bruingekleurde gedeelte wat droger is, zitten een paar velletjes..

wie weet hier meer over: ik hoor het graag.

Kusjes van Sammy

Hmmm, klinkt verdacht die bultjes. Ik kreeg ze pas tijdens de zwangerschap maar niet zo super veel moet ik zeggen.

Ik hoop het voor je meis, zal flink duimen de komende dagen!

Liefs Po

He Po,

En waren die bultjes wel weer weg na je miskraam? Ik weet het niet echt, dacht van wel, maar goed..... nod is zondag al: over 5 dagen. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, wordt er gek van.

Denk jij echt dat je je ei hebt gemist?

Liefs Sammy

Ja, dat denk ik echt, ik weet niet wanneer hij precies was maar we hadden dinsdag en daarna woe wel maar niet helemaal (dus hij is niet gekomen zeg maar hihi) dus die telt niet. Toen pas zaterdag weer en ik denk dat vrijdag mijn ei is geweest, en bedankt dus. Maar voor mij is het ff beter zo, ik ben er echt te veel mee bezig.

Die bultjes waren een paar weken na de mk weer weg geloof ik, heb er niet zo meer op gelet. Je tepels worden ook donkerder en groter. Al je pigment wordt duidelijker tijdens een zwangerschap. Ik ga voor je duimen hoor!!

LIefs Po

Terug
Bovenaan