tepelvloed, prolactine, verminderd vruchtbaar?

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,
Ik heb sinds 3 maanden melkachtig vocht uit mijn borsten. Ik maakte me daar geen zorgen om omdat de huisarts dat ook niet doet. Nu ben ik net aan het googlen en lees ik dat tepelvloed kan wijzen op verminderde vruchtbaarheid en wel door te grote hoeveelheid van hormoon prolactine. Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb geen fijne band met huisarts en ben op zoek naar andere h.a. dus tot die tijd kan ik het niemand anders vragen.
hoop dat 1 van jullie mij iets meer kan vertellen.
xxx Annette

Hoi,

Ik heb daar ook ervaring mee ik moest toen ik bij de gyn. terecht kwam met mijn klachten bloed laten prikken en daar kwam uit dat mijn prolactinegehalte erg hoog was en als die te hoog is dan denkt het lichaam dat er een zwangerschap is dus raak je niet zwanger. ik heb toen medicijnen gehad om het gehalte te verlagen. maar zijn helaas nog niet zwanger want er waren nog meer oorzaken maar niet bij mij maar bij mijn man. dus vraag aan je huisarts om een bloedtest en ander voor een verwijzing naar gyn. wij zijn nu bezig voor ons tweede kindje en na 3 jaar en twee mislukte iui's is het nog steeds niet raak. ik wens je veel succes en ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

veel liefs linda

Bedankt Linda voor je reactie. Zodra ik nieuwe huisarts heb zal ik het zeker overleggen.
Hoop voor je dat je snel krijgt wat je verlangt!!
xxx Annette

Hoi Anette,

Je kan wellicht eens contact opnemen met een gyneacoloog of loopt je nog niet in een ziekenhuis?
gr.ing

Nee, hadden nog geen reden gehad om te twijfelen aan onze vruchtbaarheid. Maar nu twijfel ik dus wel. Zal moeten wachten tot ik nieuwe huisarts heb, om het voor te leggen. nog even geduld moet ik dus wel hebben.

xxx

Terug
Bovenaan