ter adoptie aangeboden

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

alhoewel dit niet de site is voor deze nieuwe discussie , doe ik het stiekem toch.. ik hop niet dat jullie het erg vinden....

gezocht een goed en lief bazinnetje

voor onze poes mickey..omdat het thuis niet meer ging,, mijn twee poezen hadden veel ruzie zit ze nu in een pension te wachten op een nieuw huisje..

mickey is een hele lieve poes, die geen vlieg kwaad doet.. alleen dus niet met de ander poes bij ons thuis..... maar naar mensen en ons toe doet ze niets...

ze ligt het liefst bij je op schoot om te kroelen.of ligt lekker in het zonnetje.
in het begin is ze wat angstig, maar als ze eenmaal gewend is zoekt ze continue contact met je... het is dan ook een echt kroelpoes..

ik zou het zo fijn vinden als ze ergens terecht zou kunnen en daar lekker haar leventje kan leiden.. dat gun ik haar zo...

heben jullie interesse laat dan hier een berichtje achter..

liefs tobi

je kan mickey ook zien op
www.dierenasiel.nl

dan klik je asiel dieren aan
je kiest voor katten
en dan vrouwtje en volwassenen
en dan zoeken intoetsen

Hoi Tobi,
Leuke poes! Ik ben hartstikke gek op beesten maar sorry, ik zal niet het nieuwe baasje worden van Mickey. Hoop dat je snel een goeie baas voor haar vind, al is dat hier misschien een beetje moeilijk maar ik zag dat ze ook al op de site  van een asiel staat. Succes!
Groetjes, Esther.  

Terug
Bovenaan