termijn echo gehad

he meiden vind bijzonder nu hahaha 3 weken geleden was ik bij de gyn en bleek toen 6 weken en 6 dagen tezijn en 26 oktober uitgerekend, vorige week bij mijn verloskundige kwam toen op 9 weken en 1 dag. 9 november uitygerekend( ben verder dan wt de gyn zegt en later uitgerekend?)

nu vandaag termijn echo gehad, nou was niet echt temeten kleine was heel eigen wijs net als toen met onze dochter , lag eerst goed zodra ze wilde meten ging die gelijk om draaien en zo liggen dat je alleen zijn ruggetje en hoofdje zag pff wat is meten dn moeilijk, lang wachten niet willen draaien naja 3 metingen gedaan en komen gemiddeld uit op 11 weken vandaag dus 3 november uit gerekend

dus ben al verder dan ik zelf verwachte hahah krijg elke keer dagen voor niks erbij, zo gaan me 12 weken vlug om hahahha.
 
he meiden, ja zo vliegen ze voorbij als dat nou een skon elke 2 a 3 weken zeggen van goh je bent weer een week verder dan je zou moeten zijn hahaha, dan doe ik er geen 9 maanden mee maar 4 en half hahaha neer hoor grapje, vind dit wel fijn gevoel want de eerste 12 weken zijn cruciaal.

gr
 
Terug
Bovenaan