termijn echo, hartje was te traag

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraagje ik heb   net een echo laten maken en nu was ik nog maar 6 weken en we dachten van 8 maar nu was het nog maar heel pril en het hartje klopte iets te traag heeft een van jullie dit ook gehad ze zei het kon 2 kanten op of het ging mis of het ging goed, maak me nu wel zorgen volgende week op nieuw een echo liefs annemieke

Hoi,

Hebben ze ook verteld hoe traag dan? Wat was de hartslag?
Misschien is het inderdaad niets ergs en dan ga je je druk maken om niets!
Veel sterkte.

Groetjs Mickey (22 wk)

hoi,
daar was het nog te vroeg voor denk ik je zag alleen maar iets knipperen zei ze verder was het allemaal heel klein maar het hartje is er toch ook pas met 6 weken moet het dan direkt al snel kloppen dan? o wat gaat deze week lang duren
liefs annemieke

Oh wat vervelend zeg, een week wachten.
Ik weet niet of het meteen al heel snel moet knipperen. Ik kreeg pas een echo met 12 weken, waarom jij zo vroeg?
Veel sterkte he.

Groetjes Mickey

we dachten dat ik al 10 weken was niet dus nog maar 6 weken ik ben na de pil niet meer ongesteld geweest dus beetje moeilijk uit te rekenen hoe ver ik heen was, ik ben ook zat iets bloed verloren 4 druppels was ook meteen over dus nu dit weer jakkes liefs a

Hoi Annemieke,

ik heb hetzelfde gehad als jij.  Bij 8 weken een echo waarop te zien was dat het  vruchtje pas 6 weken was met een hele zwakke hartslag. Ik kraag een echo omdat ik  al een week een heel klein beetje bloed  verloor.  
Bij mij is het dus  helaas mis gegaan in die week.Ik weet niet waarom jij  een echo kreeg? dat doen ze meestal niet zomaar toch?
Ik hoop niet dat het bij jou hetzelfde verloopt als bij mij! Veel sterkte  deze week!

Groetjes  

jeetje wat vervelend zeg. zal zeker een lange week worden voor jullie. hopelijk is volgende week alles goed. veel sterkte aankomende week.

ik denk dat ze een vroege echo heeft gehad om te bepalen hoever ze is.
heb ik ook gehad ivm onregelmatige cyclus.

Hoi Annemieke,

Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen de komende tijd. Ik heb zelf geen ervaring met een te langzaam kloppend hartje.  Kan me goed voorstellen dat je je ongerust maakt. Hopelijk heb je gauw wat meer zekerheid.

Veel liefs van Monique.  

Terug
Bovenaan