Termijn echo opnieuw

<p>Ik heb vandaag onze eerste echo gehad, geweldig om te zien.</p><p>We dachten zelf 11 weken te zijn maar het blijkt 10 weken te zijn. </p><p>Nu kreeg ik te horen dat de baby niet geheel goed lag voor een goede termijn echo, moet over 2 weken terug komen. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?</p>

Klopt. Heb een inwendige echo gehad. 
Mooi kloppend hardje, armen, hoofdje. 
Maar doordat het verkeerd lag over 2 weken terug komen, aan de ene kant niet erg want dan zie je de kleine keertje extra 

Hier dinsdag de termijnecho gehad. Verloskundige heeft flink de tijd genomen omdat de kleine ook niet goed lag om te meten. Na 2x 'heupen bewegen/salsa dansen' was de kleine gedraaid. Toen lukte het wel om te meten. Anders had ik ook nog een keer terug moeten komen. 
Geniet er van dat je hem/haar nog een keer extra mag bewonderen. 

Wat onzeker dat wachten! Wij hebben het ook gehad, bij ons vermoedde ze (had ze niet gezegd) dat er iets mis was. Achteraf erg jammer en schrijnend dat ze dat niet eerlijk heeft aangegeven aangezien we inmiddels de 12 weken grens over gingen en iederee hadden ingelicht. Een aantal weken later moesten we helaas afscheid nemen.
Maar wij kregen ook geen duidelijke reden waarom de metingen over zouden moeten (dus lag ook niet verkeerd). 
Ik weet nog dat ik mij erg onzeker voelde in de weken tot de nieuwe meting en dat ik niet goed durfde te vragen waarom.

Bij vragen gewoon bellen ! En het komt vast goed, sterkte! 

Terug
Bovenaan