Zo blij! Vandaag hebben we onze termijn echo gehad (de eerste echo) om te kijken hoe ver ik daadwerkelijk ben......de baby was opgemeten 11.7 mm. Dus volgens de echo ben ik nu 7 weken en 3 dagen zwanger. Uitgerekende datum staat nu 12 mei (ipv 8 mei). Maar over drie weken krijg ik weer een echo om dan beter te kunnen meten etc.
Maar vandaag hebben we het hartje gezien en gehoord...wat geweldig! 147 slagen per minuut.
Zo'n wonder...Nog zo super klein maar wel al met een kloppend hart.
Onze dochter Desi heeft vandaag een foto gezien van haar broertje of zusje en vond het helemaal geweldig!
De komende drie weken weer wachten op de volgende echo en de eerste afspraak bij de gynaecoloog (zal in het ziekenhuis onder controle blijven).
Hebben jullie hartjes gehoord/gezien ?
gr Andrea
Maar vandaag hebben we het hartje gezien en gehoord...wat geweldig! 147 slagen per minuut.
Zo'n wonder...Nog zo super klein maar wel al met een kloppend hart.
Onze dochter Desi heeft vandaag een foto gezien van haar broertje of zusje en vond het helemaal geweldig!
De komende drie weken weer wachten op de volgende echo en de eerste afspraak bij de gynaecoloog (zal in het ziekenhuis onder controle blijven).
Hebben jullie hartjes gehoord/gezien ?
gr Andrea