Termijn echo

Hi hi allemaal...

Ik ben zooooo zenuwachtig voor de termijn echo. We hebben m woensdag om 15.00uur. Ik kan nu al nergens anders meer aan denken.... Mn gevoel zegt dat alles in orde is maar toch.... Zo spannend. Vandaag en morgen werken en woensdag ochtend maar afgesproken met mn nicht, die nu 6maanden zwanger is... Dat zorgt misschien voor wat afleiding... Maar hier op t werk sta ik telkens weg te dromen / denken in mn gedachten...

Nou dit schrijven lucht ook weer op en misschieb heeft er iemand tips...

Liefs kim

ik heb hem vandaag om 18.30 ben echt heel erg zenuwachtig !!!!!!!!!!! snap je helemaal. gelukkig had ik een druk weekend en ach een beetje weg dromen hou je toch niet tegen . en je zal zien woensdag is er zo

Spannend!!!! Ik had 'm afgelopen donderdag, en was ook zo zenuwachtig! Afleiding zal inderdaad wel helpen. Voor je het weet, is het woensdag. Lekker genieten van je echo!!!

Ik heb mijn echo vrijdag. Ik merk dat de misselijkheid af en toe wat afneemt en dat maakt me extra nerveus. Ik kan net als jij ook eventjes aan niks anders denken en ook ik betrap mezelf erop dat ik loop de dagdromen. Voor mijn gevoel gaat dit een hele lange week worden. Ik ben de afgelopen weken zo verschrikkelijk ziek geweest en wat zou het jammer zijn als dat allemal voor niks was geweest...

Emerenia, heel veel succes straks en jij kimkim ook heel veel sterkte voor de komende woensdag.

heey dames , heb de echo gehad en alles was goed . alles er op en er aan zo mooi .
het lag alleen ondersteboven te slapen met zijn beentjes opgetrokken en hoe er ook geschud of gekucht werd niet wakker worden hoor ;)
we waren echt onder de indruk en nu al een eigen willetje .............

Terug
Bovenaan