Termijn echo

Hoi meiden,

Hoe voelen jullie je nu allemaal.

Ik ben heel benieuwd wanneer iedereen de termijn echo heeft of al heeft gehad??

Ik zelf heb maandag 27 febr. De termijn echo.

En ik vind het weer heel spannend om naar ons kleintje te kunnen kijken en misschien ook deze keer het hartje te horen,wij nemen onze dochter mee,ben benieuwd hoe ze het vind.

Ben toch ook wel weer zenuwachtig,is toch alweer een paar weken geleden dat we de kleine gezien hebben,ik heb gelukkig geen bloedingen meer gehad.
Maar ik denk dat de angst wel heel herkenbaar is voor allemaal!!

Ik heb de echo een dag later, op de 28e. Ik ben dan 10 weken en vind het, zoals eerder vermeld, ook heel spannend. Ik neem mijn dochter niet mee. Ze is denk ik nog te jong om het concept echo te snappen en over een broertje of zusje zullen we het voorlopig ook nog niet hebben. Maar ik heb er wel heel veel zin in en vooral behoefte om te zien dat alles goed is!

Hoi Ik heb de termijn echo precies 2 weken geleden gehad. Ik was toen precies 10 weken, dus vandaag 12 weken :-D

Wel fijn dat je geen bloedingen meer heb gehad, snap wel dat het heel erg spannend is allemaal.

Ik heb m de 29ste ik ben dan 10 wk en 5 dg, hopelijk kunnen we dan ook het hartje al horen. Hebben bij de vorige eche het hartje alleen zien kloppen. Voel me op het moment niet geweldig erg misselijk deze week en een pijnlijke buik de hele dag.

Alvast veel plezier en succes voor volgende week!

Groetjes

ik heb vanmiddag om 16:45 de termijn echo!! :) ik had em eigenlijk om de 28ste maar kon het niet meer uithouden van de spanning! vandaag ben ik 9w en 4d ik ben heel benieuwd!! en zenuwachtig voor vanmiddag...k heb al sinds gister hoofdpijn en ben ziek van werk naar huis gegaan, nu lig ik lekker bij mijn mama op de bank omdat manlief is werken.....nog maar een paar uurtjes!!!! en dan zie ik hopelijk een hartje en weet ik of de lengte van de zwangerschap ook klopt!

Hoi Rian-Sanne,

Ik heb hem 20-2 gehad en was toen 11 weken en 2 dagen. Na de termijn echo zal je zelf ook merken dat je meer van je zwangerschap kan genieten, dat is bij ons nu ook het geval. Ik zit nu echt op een roze wolk. Succes maandag en voor iedereen die nog moet.

Groetjes,

Joyce

Terug
Bovenaan