Termijn echo

Hey alles ik moes een nieuwe gebruikers naam aanmaken want ik kon niets meer ik was voor heen danielle89@.
Maar donderdag 9 januari de 2 de echo gehad en hij was super goed hartje klopt stevig en klein was goed gegroeid en goed beweeglijk en eigenwijs haha en we waren toch iets veder want was eerst uitgerekend op 6 augustus en nu 4 augustus :) en nu weer afwachten tot de 20 wk om de kleinen weer te kunnen zien.

Ff een vraagje wie willen het eigelijk allemaal weten wat het wordt?

Wij houden het een verrassing voor ons zelf

Gefeliciteerd, ook leuk 2 dagen eerder!
Ook ik moest m'n gebruikersnaam aanpassen enzo, heel vreemd.

Wil zeker weten wat het wordt! Vooral voor m'n schoonfamilie die alleen maar uit zonen en kleinzonen bestaat :) Dus met 16w gaan we pretecho maken.

Knap dat jullie het niet willen weten, wou dat ik wat minder nieuwsgierig was soms ;-)

Nieuwsgierig zijn we zeker maar dit is ons eerst kindje en vindt het juist wel spannend om aftewachten tot de bevalling haha en wij zijn blij met alles als het maar gezond is

Dus ik was niet de enige met dit inlogprobleem. Ik moest het idd ook aanpassen.

Gefeliciteerd met de goed echo...heerlijk hè? Wij wilden het bij onze eerste ook niet weten, vond de verassing toen ook echt leuk. Nu weten we het nog niet. We hebben het er eigenlijk nog niet over gehad.

Wat fijn dat bij jullie alles goed is!

Wij willen het wel weten, hebben we bij de eerste ook gedaan. Gerichter kleertjes, enz halen.
We wachten netjes de 20 weken echo weer af!

wij hebben ook 9 januari een echo gehad bij ons de eerste echo was ruim 6 weken tot nu toe 28-08-2014 uitgerekend :D 30 januari weer een echo dan gelukkig een termijnecho weten we de officiele datum altijd weer leuk!!! ik wist bij mijn vorige zwangerschappen ook wat het geslacht was en ik moet zeggen kan niet wachten tot 16 weken want dan hebben we een uitgebreide echo en dan kunnen we hopelijk al zien wat het word :D ik heb 2 zoons dus stiekem hoop ik op een meisje maar goed als het maar 100% gezond is das op dit moment het meest belangrijkste voor ons.

ik vind het wel handig om te weten wat het word niet alleen met kleertjes en inrichting van het kamertje maar ook wel omdat je dan geen 2 namen meer moet verzinnen het ergste is wel steeds bij ons dat we steeds een meisjes naam hebben maar geen jongens naam hahah nu weer hetzelfde geval kan 100000000 meisjes namen bedenken maar geen jongens naam (gelukkig hebben we nog ruim de tijd :p) dus op naar nog maar 8 weken wachten hhahah

Gefeliciteerd itk, wat fijn een goede echo. Ik hoop voor je dat het een meisje is. Als mama van een meisje kan ik je vertellen dat het heel leuk is (vooral met die kleertjes uitzoeken, haha).

Terug
Bovenaan