termijn echt 2 vruchtzakjes

hallo ik ben 39 en moeder van 1 dochter van 5 jaar. Vandaag termijnecho gehad volgens mijn gegevens 9 wkn en 3 dgn zwanger. bij de echo kwam naar voren 5 wkn en 3 dgn dus nog helemaal niets te zien. Maar..... wel 2 vruchtzakjes. een tweeling als het allemaal goed is.
volgende week een nieuwe termijnecho. ik heb er een naar gevoel bij..ik wil wel blij zijn en er vanuit gaan dat het nog te vroeg is voor een hartje(of 2 hartjes) maar zit er dubbel in.
heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? afwachten verder maar.

4 weken verschil is wel veel, maar weet je ook zeker dat en wanneer je je eisprong hebt gehad?
Als je dat niet precies weet zou het wel kunnen natuurlijk.
Wanneer heb je positief getest?
Ik duim voor je dat het goed zit!
En dan zelfs 2 tegelijk! Spannend hoor!

Ik heb morgen mijn eerste echo, ook heel spannend!

Groetjes Suus

dank jullie wel voor de berichtjes
het is vooral erg onzeker allemaal, deze echo heeft niet veel zekerheid gebracht waar ik wel op had gehoopt maar ja maar weer afwachten tot volgende week.
suus ik wens jou veel succes morgen met je echo en laar maar wat horen

hoi hoi,
wat apart!!! dat is wel een groot verschil.... hoeveel weken geleden heb je je zwangerschapstest gedaan?

maar wel spannend!! 2 vruchtzakjes!! gefeliciteerd!! hopelijk brengt te volgende meer duidelijkheid....

Groetjes,
Petra (mama van Brenda en Samantha 06-05-2008)

heey hallo.

niet om je te ontmoedigen.. maar nu een maand geleden was ik ook zwanger.. ook 2 vruchtzakjes te zien.. ik zou 7 weken 3 dagen zijn.. ma bleek uit de echo maar 6 weken te zijn.. ook nog geen hartactie te zien..omdat ik ook laat positief had getest kon het zijn dat de hartjes nog zouden gaan kloppen.. maar helaas heb ik 2 weken later een miskraam gehad..

4 weken verschil is wel erg veel... ik heb in januari en in juni een miskraam gehad.. en achteraf wist ik precies of het goed was of niet.. je gevoel heeft meestal gelijk.. dus ga daarvan uit..

veel sterkte de komende tijd! ik hoop dat alles goed gaat en dat je alsnog 2 hartjes ziet kloppen binnenkort!

liefs shari

heey hallo.

niet om je te ontmoedigen.. maar nu een maand geleden was ik ook zwanger.. ook 2 vruchtzakjes te zien.. ik zou 7 weken 3 dagen zijn.. ma bleek uit de echo maar 6 weken te zijn.. ook nog geen hartactie te zien..omdat ik ook laat positief had getest kon het zijn dat de hartjes nog zouden gaan kloppen.. maar helaas heb ik 2 weken later een miskraam gehad..

4 weken verschil is wel erg veel... ik heb in januari en in juni een miskraam gehad.. en achteraf wist ik precies of het goed was of niet.. je gevoel heeft meestal gelijk.. dus ga daarvan uit..

veel sterkte de komende tijd! ik hoop dat alles goed gaat en dat je alsnog 2 hartjes ziet kloppen binnenkort!

liefs shari

Terug
Bovenaan