Termijnecho 29 december! En dan?

Hallo allemaal!

29 december hebben wij de termijnecho! Zin in! Spannend!

Moet je daarna dan een afspraak maken met de verloskundige of doet zij dat? De echo wordt namelijk op een andere lokatie gemaakt door iemand anders............

Weten jullie dit misschien?
 
mijn termijn echo is ook niet op mijn vk praktijk gemaakt, Ik hoefde er na niet een apparte afspraak te maken met mijn vk. ik nam de gegevens gewoon mee naar de volgende afspraak die ik met hem had. Heb je al een vervolg afspraak staan met je vk?

Super veel plezier met je termijn echo, ik kreeg de tip om wel snotdoekjes mee te nemen hahaha.
laat je weten hoe t was???

liefs smooty
 
Hoe heb je de afspraak voor de termijnecho gemaakt ??? Via je verloskundige ???

Normaal maakt je een afspraak ben je verloskundige (meestal meteen als je weet dat je zwanger bent). Rond +/- 8 weken kom je voor een eerste intakegesprek.
Dan wordt er een afspraak gemaakt voor een termijn echo. Misschien kan dit bij de eigen verloskundige anders moet je naar het ziekenhuis of zo.
Daarna maak je een nieuwe afspraak bij je verloskundige. waarschijnlijk moet je deze afspraak zelf maken. Dan kan je het inpassen op je eigen agenda. Maar vraag het even bij het maken va de echo.
 
Hier gaat het als volgt. Je gaat eerst voor een intake naar de verloskundige, daar krijg je een formulier mee voor een termijnecho, die afspraak maak je zelf bij het echobureau en je maakt met de verloskundige een 2e afspraak op de praktijk.
De restultaten van de termijnecho worden doorgestuurd naar de verloskundige praktijk en die zijn dan binnen voor je 2e afspraak.
 
Het is het handigste dat je de verloskundige belt voor een intakegesprek (planning als je rond de 8 week zwanger bent)
Alle vragen die je hebt omtrent je zwangerschap/ afspraken enz enz, die schrijf je nu vast op en neem je dan mee. Zo weet je zeker dat je het niet vergeet.
Overal is het weer anders geregeld meid dus het handigste voor jezelf is de info bij je verloskundige halen.
Succes! en hopen dat het gauw 29 december is. Zu kun je het nieuwe jaar mooi inluiden!!

 
Hallo allemaal!

Ben al een keer naar de verloskundige geweest. Vragenlijst en bloedprikken zijn al gedaan. Toen kreeg ik het nummer van het echocentrum in Sneek. En toen dacht ik later pas, hoe moet het daarna dan, krijgt zij bericht van dat echocentrum n belt zij mij of moet ik zelf bellen?

Bedankt voor de reacties! Heb er heel erg zin in! Voor het eerst naar die kleine kijken.....aggh lief!

liefs mij
 
Terug
Bovenaan