Termijnecho en onregelmatige cyclus

<p>Goedemorgen,</p><p> </p><p>Er zijn vast meer dames die dit hebben meegemaakt, dus ik stel m'n vraag gewoon..</p><p>Ik heb een onregelmatige cyclus, mijn laatste menstruatie was 15 september eerste dag.</p><p>Vorige week donderdag was m'n NOD. 2 dagen daarvoor testte ik al positief! Dus super blij.</p><p>Afgelopen maandag had ik de verloskundige gebeld en zij gaan uit van de eerste dag van de laatste menstruatie. Dat betekent dat ik nu (al) 7 weken ben.</p><p>In mijn hoofd ben ik vandaag 5 weken...</p><p>Volgende week de eerste echo en 4 december al de termijnecho.</p><p>Zijn er meer dames met een lange cyclus die dit herkennen? En werden jullie achteruit gezet in termijn of klopte het wat de verloskundige zei?</p><p>En hoeveel werd je dan achteruit gezet?</p>
 
Naja als je je nod weet , dan weet je kennelijk je eisprong.. daar gaat t uiteindelijk om. Ik zou dus niet rekenen met de dag van de laatste menstruatie (tenzij je telt met een langere cyclus). Je kan op veel sites ook gewoon je cyclusduur invullen en dan komt ie op de uitgerekende datum. Dat werkte prima. Maar hoe dan ook, ze meten t vruchtje en dan zien ze het snel hoor!
 
Ik heb hetzelfde! 14 september eerste dag laatste menstruatie, op dag 20 een positieve ovulatietest. Heb 18 oktober op 13dpo (meestal werd ik op 13dpo ongesteld) een positieve test gehad. Dus nu zou ik 6+4 zijn, alleen gaan zij uit van 7+4. Ik heb maandag vitaliteitsecho, dan zal wel blijken hoe het zit. Heb het aangegeven maar het was geen probleem zeiden ze.
 
Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Bij beide zwangerschappen de vitaliteitsecho met zo'n 6.5 week gehad en dan bij de termijnecho een paar dagen vooruit gezet.. 
De vitaliteitsecho was beide keren gepland om zo rond de 8 weken te hebben, maar door mijn cyclus was ik dus aanzienlijk minder ver. Gelukkig wel al kloppend hartje met een uitwendige echo
 
Terug
Bovenaan