Termijnecho gehad....niet goed...

Hoi allemaal,

Ik (meende) 11 wkn zwanger te zijn, had vandaag mijn termijnecho. Helaas kon ze alleen maar een vruchtje zien van zo ie zo niet ouder dan 6 wkn en geen hartactie. Goh, het was net of ik in een film zat! Ik heb dus geen echte miskraam nog gehad, mijn lichaam denkt dus nog zwanger te zijn! Ik hoop nu dat op een natuurlijke weg wordt afgestoten anders wordt het medicatie of een curretage. Ik ben erg verdrietig maar weet ook dan dit moeder natuur is....
Ik wens jullie zwangeren alle goeds toe! Ikzelf houd vertrouwen om gauw weer zwanger te raken maar dit eerst maar een plekje geven....

groet Martzen

Lieve Matz,
Ach wat naar zeg! Jeetje..........Heel veel sterkte neem de tijd die jij / jullie denken nodig te hebben en ik hoop dat je wanneer je daar aan toe bent weer snel zwanger mag zijn en het dan goed mag gaan!
Veel sterkte gewenst!

Dit is toch wel je grootste schrik! Zeker omdat je dacht al 11 weken zwanger te zijn. Dan zit je al bijna bij de magische grens van 12 weken... Zelf heb ik bijna hetzelfde meegemaakt. Alleen had ik een paar druppels bloed verloren, maar verder geen enkele aanwijzing voor een mk. Maar bij mijn echo bleek dat de baby niet groter was dan zo'n 5 weken en er was ook geen hartactiviteit. Mijn wereld stond ook even stil. Het heeft bij mij daarna ook nog even geduurd voordat de mk echt doorzette. Mijn lichaam dacht ook dat het nog zwanger was.
Ik wil je heeeeeeeeeeel veel sterkte wensen en ik hoop zeker dat je snel weer zwanger mag worden!
Liefs,
Dory

Terug
Bovenaan