Termijnecho gehad!

Hoi meiden,

Nou, ik heb vanmorgen de termijnecho gehad! David en Esther waren gezellig mee en alles is helemaal goed met onze mini! Het was wel een flink geduw ("Jee, wat ligt je baarmoeder diep" Ja, volgens mij duw jij hem steeds dieper!), maar er was duidelijk een kloppend hartje te zien en een bewegend vlekje. Mijn zwangerschap is wel iets priller dan verwacht, 6 dagen om precies te zijn. Dus ik ben vandaag exact 9 weken zwanger i.p.v. morgen 10. Da's een kleine tegenvaller, maar dat mag de pret niet drukken! Een hele opluchting weer. Ik overweeg wel om bij een echocentrum over een paar weekjes nog een keer een (pret)echo te laten maken, want dit was nog wel erg vroeg. De meest riskante weken moeten nog komen. Maar daar denken we nog even over na!

Groetjes,

Eveline

bem blij voor je dat wel alles goed is.
jammer dat het 6 dagen korter is dan je denkt.
zijn inderdaad nog cruciale weken, maar dat komt vast goed allemaal.

rustig aan he?

groetjes marijke

fijn dat alles klopt ()
maar als je bijna een week korter zwanger bent heb je wel onwijs vroeg positief getest heej!!
wanneer mag je weer terugkomen?en maakt jou vk dan weer een echo?deed ze bij mij wel de vorige keer(ze was zelf ook benieuwd en het apparaat staat er toch.)met 9 weken zagen we alleen een vlekje en met 13 weken een echt mensenpoppetje.geweldig was dat.
ben je nog erg moe?hebben ze bloedgeprikt?
groetjes karin

Heej Eveline,
wat goed dat alles ok is. Doen ze bij jullie nu nog een echo bij de VK ter controle? Hier wel namelijk. Jammer dat het 6 dagen korter is, maar ja....
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan