Termijnecho....niet goed...

Hoi allemaal,

Ik (meende) 11 wkn zwanger te zijn, had ister mijn termijnecho. Helaas kon ze alleen maar een vruchtje zien van zo ie zo niet ouder dan 6 wkn en geen kloppend hartje. Goh, het was net of ik in een film zat! Ik heb dus geen echte miskraam nog gehad, mijn lichaam denkt dus nog zwanger te zijn! Ik hoop nu dat op een natuurlijke weg wordt afgestoten anders wordt het medicatie of een curretage. Ik ben erg verdrietig maar weet ook dan dit moeder natuur is....
Ik wens jullie zwangeren alle goeds toe! Ikzelf houd vertrouwen om gauw weer zwanger te raken maar dit eerst maar een plekje geven....

groet Martzen
 
ik wil je geen hoop geven die er niet is maar ik heb al eens mee gemaakt dat ze op de echo zagen dat het hartje niet klopte en de persoon moest ook afwachten op de miskraam... bleek later toen ze voor curretage kwam dat het hartje wel klopte.. vraag altijd eerst nog een echo ( sta daar zelf op) als je natuurlijke bloeding hebt gehad.. dan kunnen ze daarna nog altijd de curretage uitvoeren.

Veel sterkte nu meid.. ik weet wat een miskraam ook inhoud.. geef het op jou tijd een plekje en probeer dan als jullie het beide willen lekker opnieuw!
 
Hallo Martzen,

Wat een ontzettend vervelend nieuws dit. Ik herken het heel goed, want ik heb in maart dit jaar bijna hetzelfde meegemaakt. Bij mij bleef het echobeeld na 6 weken ongewijzigd. Er groeide niets en in week 7 was er ook geen kloppend hartje te zien. Gelukkig is bij mij uiteindelijk de miskraam via de natuurlijke weg gekomen (heeft wel een week of 5 geduurd na week 6). Ik stond 1 dag later ingepland voor een curretage.

Een heel verdrietige periode. Neem tijd voor jezelf om dit te verwerken en een plaatsje te geven. Ren er niet zomaar aan voorbij. Dat heeft mij in ieder geval goed gedaan.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger zult zijn.

Liefs,
mamadani
 
Terug
Bovenaan