Termijnecho, Screeningecho en nu ook nog een pret echo???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb met bijna 10 weken en met bijna 20 weken echo's gehad. Nu vond ik alleen de laatste echo zo kort dat ik toch nog overweeg om een pret echo te doen. Ik zit nu alleen nog te twijfelen of dat niet te veel is dan?? ik hoor van alle kanten dat teveel echo's niet goed zijn maar wat zijn Te veel??

Ik wil zowiezo geen 3d echo (die vind ik persoonlijk te veel verklappen over de uiterlijke kenmerken van het kindje) maar ik zou graag nog even binnenkijken. Zijn er meer mensen die na de screeningsecho nog een pretecho laten maken en bij hoeveel weken doen jullie dit dan??

groeten,
CIBI
21w5d

hoihoi, wij hebben ook nog na de termijnecho en routineecho een pretecho laten maken, met 28 weken.
Echt geweldig,is dat!Wij hebben 2d en 3d laten doen, en met 28 weken vond ik t wel heel erg meevallen hoe de 3d eruit zag, t verklapte nog niet heel erg veel.
Alleen zagen we wel bolle wangetjes maar meer echt niet zo,en wij wilden ook niet weten wat t word,dus dat konden ze ook goed verborgen houden gelukkig!Anders zit er zoveel tijd tussen de routineecho en de bevalling,en ik was ook nieuwsgierig hoor!
Nou su6 met je keuze maar t is echt een aanrader vind ik!En je krijgt ook leuke foto's mee en een video of dvd.
Doei knuf door34wk2dg

Hoi:)

Ik ben nu 25 weken zwanger en heb 5 echo's gehad, en er komen er nog wel een paar(dat is wel een voordeel van een medische indicatie  ) Dus ik denk dat je niet zo bang hoeft te zijn dat je teveel echo's laat maken:)

Groetjes!

Ik denk ook niet dat je daar bang voor moet zijn, ik hoor vaker dat mensen veel echo's krijgen, zelf heb ik er in totaal 5, en ik wil ook een pretecho laten maken, wij hebben dit bij onze eerste niet gedaan en dat vondt ik eigenlijk achteraf toch wle jammer dus nu doen we het wel, ook omdat we het geslacht wel willen weten.

Ik heb een standaard echo met 10 weken gehad,
en met 19 weken een pretecho omdat we wilden
weten wat gaat worden. Ik vind het zoiets prachtigs,
zou nog heel graag een 3D echo willen hebben,
maar dat is best wel prijzig en we zitten nogal
krap bij kas. De zwangerschapscursus moeten we
ook al zelf betalen, dus nog een echo zit er denk
ik niet in, maar als het kon deed ik het zeker weten!!

xx Syrah

Hoi Door,

Ik ben het niet helemaal met jou eens. Ik heb bijna 5 jaar geleden ook een 3d echo laten maken met 24 weken, en toen mijn zoon werd geboren leek hij precies op de echo.
Dus het kan wel zijn dat het te veel verklapt over het uiterlijk(als je dat liever nog niet wil weten) Maar ik ben het wel met je eens dat het echt supper is om te zien!!!

Groetjes Annemiek
16w4d

Ik heb alleen nog maar een termijnecho gehad (met 7 weken) en omdat wij heel graag willen weten hoe ons kindje eruit ziet gaan we met 27 weken (15 maart) een 3D/4D echo laten maken, we laten het dan ook op dvd zetten. Ik kan echt niet wachten!!

Terug
Bovenaan