Termijnecho

Hoi allemaal!
Heb maandag mijn terminecho gehad. alles zag er prima uit, ben nu 9 wk +3. Dus de uitgerekende datum is 2 april geworden ipv de 1e. We hebben het kleintje al zien bewegen, het begin van de handjes en voetjes waren ook al goed te zien! Zo leuk!
We hebben afgelopen weekend onze dochter van 6 aan alle opa's en oma's en ooms en tantes laten vertellen dat ze grote zus wordt. Ze is zooooo trots! (en wij uiteraard ook!)

Mooi is dat he?
wij zijn afgelopen donderdag geweest. ons kindje is nu ongeveer 8 weekjes oud.
13 september mogen we weeer terug komen en dan gaan we kijken hoever ik precies ben. ik had zelf namelijk al verwacht dat ons kindje een weekje jonger zou zijn ivm mijn onregelmatige cyclus

oh wat fijn dat alles er goed uit zag.
leuk is dat hte dat je dochter er zo blij mee is.
onze dochter is 9 en we hebben het haar al snel verteld,en ze is er zo vreselijk blij mee.
nu hopen dat alles goed mag gaan,ben nu 7weken +1dag
14sept termijnecho.

he wat fijn voor je gefeliciteerd
nog bedankt voor je reactie
ik kan het nog niet geloven ik ben zo ziek ik heb haast geen stem meer van het overgeven
ik geloof het ook niet het was ook een ra mens zo van wat doe je moeilijk je bent 46 denk je nu echt dat dit goed gaat ik en mijn vriend waar er zo kopot van wij hebben het zelf wel zien bewegen zelf aan de rechter als aan de linker kant.ik vind het maar raar(sorry moest het even kwijt) geniet er van .liefs ellen.

Geniet er maar lekker van.
Wij hebben ook een dochter van 6 die er zo blij mee is. Onze dochter van 4 is er wel meer mee bezig en geeft steeds kusjes aan de baby..hihihi
de jongste is er minder mee bezig, maar die is ook nog net geen 3.

Terug
Bovenaan