Termijnecho

Goedemorgen dames,

Wie van jullie heeft de termijnecho al gehad?
Ik heb deze woensdag 19 december. Ik ben zo benieuwd naar de "echte" uitgerekende datum.

Met de eerste echo, nu 2 weken geleden ben ik 2 dagen terug gezet. Dan zou ik 10 juli uitgerekend zijn. Maar ik hou nog tot volgende week op 8 juli als datum en misschien veranderd dat dan volgende week wel.

Liefs Ester

Wij hebben de echo pas 27 dec. is hier pas tussen 12 en 14 weken dus wij moeten nog even geduld hebben. De vorige zwangerschap werd ik 9 dagen teruggezet! Ben nu dus heel voordichtig met de datum. heb het altijd over half juli...

Wij hebben onze termijn echo 4 december gehad. Ik was juist al 2 dagen verder dan mijn eigen berekening, maar we zullen wel zien wanneer het kindje gaat willen komen. Succes!

Ik had pas met 7 weken een positieve test in handen, dus vond t zobiezo heel moeilijk schatten. Zat echt 3 weken verschil in, komt met de echo overeen. Heel apart, terwijl ik normaal gewoon een 4 weken cyclus heb.
Maar 3 januari dus pas 12 weken echo.
Liefs

Hoi, ik heb morgen de termijnecho.
Heb ivm eerdere miskraam 2,5 week terug al een echo gehad. Volgens mijn eigen berekening moest ik bijna 8 weken zijn toen, echo gaf aan 7 weken 1 dag maar wel met een marge van 5 dagen. Maar verder zag het er goed uit en heb ik er wel vertrouwen in.
Morgen hoop ik dus tussen de 10 en de 10,5 weken te zijn.
Spannend weer.
Ik laat het wel weten.

Spannend, woensdag is het zover! nog even geduld. Wij hebben 5 december de echo gehad maar toch wordt 27 december nog een keer naar de termijn gekeken. Schijnt dat ze het met 12 wk nog beter kunnen berekenen. Vooralsnog wordt 8 juli aangehouden.

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan