termijnecho

GIsteren hebben we de termijnecho gehad en daar was een mooie zwaaiende baby te zien.. Super bijzonder om te zien en ook erg prettig om een keer een echo te hebben waarbij mijn broek aan mocht blijven, was wel een verademing na alle inwendige echo`s van de afgelopen maanden.. Uitgerekende datum is definitief op 20 november komen staan dus kindje precies op schema! Zijn echt dolgelukkig..

Leuk! Ja uitwendig is een stuk prettiger..Heb t een keer gehad,omdat de VK t goed wilde opmeten maar kan me er iets bij indenken dat je t niet fijn vind..

Wat heerlijk dat jullie je kleine hebben gezien..en idd dat het nu uitwendig kan is heel fijn..ik had een keer helemaal in het begin,dat ze had gekeken,ik aangekleed,maar wilde ze toch nog een x kijken,kon mn broek weer uit..vond het niet kunnen..maar was sowieso raar mens..
Wij hebben vrijdag de termijnecho..ben heel benieuwd!!!

Gefeliciteerd! Heerlijk om naar zo'n zwaaiend kindje te kijken! Jammer dat de volgende echo pas over ongeveer 8 weken is, of ga je al eerder voor een pretecho om het geslacht te laten vaststellen? Ik heb 13 mei nog een echo met nekplooimeting, ben dan bijna 13 weken.

voor het geslacht gaan we braaf wachten tot de 20 weken echo maar idd wat duurt het nog ontzettend lang!!! nekplooi hebben we besloten om toch maar niet te doen, word ik alleen maar onrustig van denk ik zo..

Leuk!! En gefeliciteerd natuurlijk!!
Hier ook gisteren de termijnecho gehad en definitief uitgerekend op 26 november. Zooo bijzonder om het kindje weer te zien, echt alweer een stuk groter dan bij mijn vorige echo. En ook weer zo'n enorme opluchting om het hartje te zien kloppen! En het kindje bewoog ook, het friemelde en trappelde... gewoonweg te cute *smelt*

En ik mag over 2 weken weer voor de nekplooimeting. Wel spannend, maar tegelijkertijd ook weer heel leuk om weer een echo te krijgen!

Geniet ervan :)

Fijn dat het super gaat met de kleine! Ik heb gisteren mijn 12 weken echo gehad. Heerlijk, zo mooi om te zien hoe snel die ukkies zich ontwikkelen!

En inderdaad zeker prettig als de echo's weer uitwendig kunnen!

We hadden aan de echoscopiste gevraagd wat zij dacht over eventueel een geslachtsecho met 15,5 week en aangezien mijn plaatjes nu al zo duidelijk waren, durfde ze het wel aan. Dus met een beetje mazzel weten we over 3,5 week wat het wordt!!

Terug
Bovenaan