termijnecho

Ik dacht: laat ik me eens aanmelden bij de vk, dat kan tegenwoordig online bij ons. Werd ik gelijk opgebeld door de vk en hebben we een afspraak gemaakt voor de termijnecho. 2 September gaan we kijken of alles goed is en of er een hartje klopt! Na een eerdere missed abortion een spannend moment!
We kiezen bewust niet voor een vroege echo, omdat (de vorige keer tenminste) het niet voor extra rust zorgt.

Een spannende tijd dus!

Liefs Sabien

Ik merk wel dat ik het weer spannend vind. Met de tweede zwangerschap kwamen we er met de termijnecho achter dat ik een missed abortion had. De derde zwangerschap ging gelukkig goed en nu de vierde zwangerschap.... Daarom spannend! Maar aan de andere kant heb ik totaal niet het idee dat ik zwanger ben. Dat herken ik van de eerste. Ondanks de vermoeidheid en het lamlendige, misselijke gevoel "vergeet" ik af en toe dat ik zwanger ben.
Op naar de echo van 2 september! Voor de andere moeders / a.s. moeders ook succes en plezier met de eerste echo!

Komt al lekker dichtbij voor je meid! Spannend!
Hier nog geen idee, gisteren bij de huisarts geweest, en ik wordt doorgestuurd naar een andere plaats voor risico zwangerschappen (een aantal weken geleden diagnose Ulcerative Colitis= darmziekte gekregen). Ik moet medicijnen slikken en dit zou eventueel gevolgen kunnen hebben voor de baby (kleine kans).
Even kijken of ik daar gevolgd moet worden/bevallen moet of toch dichtbij kan. (hopelijk!)

Terug
Bovenaan