Terra

A

Anoniem

Guest
hI Hanneke,

Bedankt voor je belangstelling. Ik zag dat wij maar 3 weken schelen in zwangerschap. Hoe oud is je eerste kindje?

En waarom moest jij een tijdje geleden naar het ziekenhuis? Dan had je wel al vroeg problemen!!

Ik heb geen weeenremmers gehad omdat ze dat niet doen na 34 weken, alle organen zijn dan gerijpt. Gelukkig stopte de weeen vanzelf. GRaag wil ik thuis bevallen maar dat heb je niet voor het zeggen he. Gelukkig gaat het goed. Noa slaapt nog steeds 2x op een dag en ik nu dus ook. Rust is ook goed voor de groei van de baby en elke dag langer in de buik is korter in de couveuse. Nog 1,5 week en ik mag thuis bevallen! Wel saai zoveel rusten, ook voor mijn dochter die wel van spektakel houdt.

Een fijne zwangerschap!

gr
Marielle mv Noa (040606)
35w3d

Ha Marielle,

Ben blij dat het wat beter gaat met je en ik ben ook blij dat je dochtertje nog twee keer slaapt op een dag. Dat doet Hjerre echt niet meer. Gelukkig slaapt hij nog wel 1 keertje 2 uur en gaat hij vroeg naar bed.
Ja, ik ben het met je eens, rusten is echt heel erg vervelend......vooral als je niet wil. Ik word constant in de gaten gehouden door mijn   ( schoon) moeder.

Ik ben in de 26 week opgenomen in het ziekenhuis.( week lang) Ik had al veel buikpijn, maar die dagen voor het ziekenhuis sliep ik niet meer van de buikpijn en de harde buiken. Ik kon wel huilen. Toen had ik de vk niet gebeld, met het idee, dat gaat wel over...niet dus. Op een gegeven moment kreeg ik ook bloedverlies erbij en toen ging ik pas bellen......Ik ben toen dus opgenomen in het ziekenhuis. Daar bleek ik lichte contracties gehad te hebben en iets raars in mijn baarmoeder te zien..het bloeden bleef, maar dat rare ding in mijn baarmoeder was een week later weer weggetrokken. Wat het precies is, weten ze niet..helaas. Het bloeden is nog vaker teruggekomen en drie weken geleden wilden ze me alweer houden in het ziekenhuis, op het laatste moment mocht ik weer gaan. Ik ben op van alles getest, maar niets is er gevonden. Ik moet heel veel rust houden, er staat zelfs een bed in de kamer. Ik mag Hjerre ook niet tillen en dergelijke en dat is supervervelend!
Gelukkig gaat het nu wat beter dus hoop ik dat de laatste loodjes wat minder zwaar wegen dan die middelste...

Ik mag helaas niet thuis bevallen, ik moet naar het ziekenhuis en dat is heel erg jammer. Ik ben het zwanger zijn ook heel erg zat, maar dat is eerder omdat ik het gevoel heb al jaaaren zwanger te zijn. Ik hoop ook dat onze kleintjes het vol mogen houden tot minimaal 37 weken, liefst toch wel ietsje langer...

Nou jij nog heel veel sterkte met de laatste loodjes. Gelukkig hoef je nog maar anderhalve week tot 37 weken, maar tegelijkertijd lijkt dit nog zo lang als alles zo onzeker is!

Groetjes Hanneke 33,5 zwanger en Hjerre is nu net 13 maanden

Terug
Bovenaan