@ Terra..

Ha meid,

Hoe is het allemaal afgelopen? Weet je al iets meer?
Hoe voel je je?
Ik heb nog vaak aan je topic moeten denken...

Je mag me ook mailen hoor als je dat prettiger vind..

postvoorkay@hotmail.com

Esmé mv Kay

Hoi Esmee,

Lief dat je aan me denkt.
Ik heb zeer waarschijnlijk wel een miskraam gehad, alleen valt het niet meer te achter halen, maar naar wat ik omschreef zijn ze er wel bijna zeker van...

Hoe ik me voel? Ik weet het niet....heel dubbel. Ik wist niet dat ik zwanger was, wilde eigenlijk ook niet zwanger zijn nu Elize en Hjerre zo klein zijn en tegelijkertijd had ik het ook dolgraag weer gewild..... Ik ben alleen doodmoe echt doodmoe.
Voel me echt heel verwarrend dus.....er zijn eigenlijk niet precies woorden voor.

Maar als ik dan kijk naar mijn lieve zoon en dochter, dan besef ik des te meer wat een ontzettende wonders het zijn, dat ze er zijn! En dat maakt heel gelukkig!

Groetjes Hanneke

Wel vervelend voor je hoor! Zelfs als je niet weet dat je zwanger bent gaat een miskraam je niet in de koude kleren zitten. Het vervelende met miskramen is dat ieder er op zijn eigen manier mee omgaat. Dus echt advies kan ik je niet geven, behalve dat je er best over mag praten. En misschien zelfs wel moet.

Ik heb voor Lukas twee miskramen gehad. De eerste rond 9 weken, de tweede wist ik niet dat ik zwanger was en is het al veel eerder mis gegaan. Maar beide kindjes draag ik in mijn hart mee en daar zullen ze altijd zitten.Ongeacht dat ik heel nuchter ben aangelegd en dat ik in beide gevallen wel veel verdriet van heb gehad maar het 'niet als het einde van de wereld' zag.

In elk geval veel strekte en ik hoop voor je dat je moeheid toch een keer minder wordt. Annemieke

Het zal zeker een dubbel gevoel zijn,..
Neem lekker de tijd voor jezelf en laat lekker even de boel de boel zover het gaat..
Je lichaam heeft eenmaal weer even veel van je gevergt.

Heel veel succes meid!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan