Terra!!!

Hey!

Ik had het al gelezen ergens op een zwanger topic ja! Maar ik dacht dat ze vanzelf wel een gaatje zou vinden om het met ond te delen, WAHHAHAHHA!
Gaaf hoor, gefeliciteerd ook maar weer!

Liefs, Marieke

Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt.

Las het gisteren idd ook in het lijstje, zat me al af te vragen of dat nieuws al bekend was!

Liefs Annemarie

Ha, bedankt dames voor de felicitaties. Ik ben idd zwanger en heel gelukkig en ook heeel onzeker. Vandaar dat ik alles in ' stapjes' doe...Maar ik bedacht me net, ach, als het fout moet gaan, ( liever niet natuurlijk), dan heb ik hopelijk een hoop troost bij jullie! En dat is ook goed!

Groetjes Hanneke

Hey wat gaaf!! Van harte proficiat! Ennuh, het is alleen maar fijn dat er mensen zijn die er vanaf weten, ook als het fout gaat inderdaad, dan kun je in ieder geval jouw verhaal kwijt, maaaaaarrrrr, daar gaan we nu niet vanuit hoor!! Geniet van het nieuwe wondertje in je buik!!

Groetjes Fonske

Gefeliciteerd joh!! Ook al de 3e!, Er zijn inmiddel toch al best een paar meiden zwanger van de 3e of hebben inmiddels al een 3e!

Ik wens je een fijne en goede zwangerschap toe!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Gefeliciteerd!! Echt super leuk en inderdaad héél spannend.
Wij zijn er voor je hoor, welke kant het ook op gaat.
Maar we gaan natuurlijk ook voor jou duimen dat het de goede kant uit gaat en dat je over een maandje of 7, lekker je nieuwe prulletje in je armen mag houden.

Heel veel succes,
Evelien

Terug
Bovenaan