Terrasje in Zandvoort.....deel 2

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden
Zo, ik heb hem weer even up-to-date gemaakt. Als er nog meer mee willen....?
Voordat ik een datum prik, wil ik graag weten of jullie doordeweeks of in het weekend willen....en dan misschien ook maar meteen welke dag de voorkeur heeft. Ik zal dan kijken of ik daar iets mee kan. (en of ik dan zelf wel kan haha)

Tot nu toe gaan mee:

Wondernetje
Phira
dani1974
daphie
paulinebert
skitje
jorick
jessica veraart
sunyra
tobi
mamavanthomas
kaatt
marieke79
happy M
mamamiep
monique S

Wie komt er nog meer???
Liefs Annet

hoi hoi

ik werk onregelmatig dus heb niet echt vaste dagen vrij en het wisselt enorm

ik ben daar en tegen wel elke dinsdag vrij en voor de rest is het dus niet te zeggen..

welke maand had je in gedachten?

liefs tobi

Hoi annet,

K kijk eerst even welke datum jullie prikken.
Het is nu een drukke periode met werken.
Maar zodra jullie een datum hebben geprikt hoor je uiteraard van mij of wij ook komen.

groetjes kaat

He hallo,
Ik heb niet zwaar voorkeur. Het ligt helemaal aan welke datum. Sowieso zit ik nu tot over mijn oren in de afspraken de komende tijd, dus ik durf er niets bij te plannen. Maak maar een afspraak, ik probeer het gewoon ertussen te plannen!
Liefs Nelleke

Ik werk op woensdag en vrijdag, dus je raad het al die dagen liever niet. Maar zie maar wat er uit komt.
Enne ik ben 7 mei een weekje op vakantie.

Pauline

Misschien kom ik ook wel. maar aangezien ik 4 dagen werk en al te veel afwezig ben omdat Lukas best wel vaak ziek is kan ik er geen vrij voor nemen. Ik kan in het weekend op woensdag en soms op vrijdag.

Ik kan alleen op maandag en donderdag moeilijk, maar er valt natuurlijk altijd wat te regelen op die dagen. Kijk maar even in welke maand je ons kunt gebruiken in Zandvoort en dan kunnen we dan wel even kijken wat iedereen het beste uikomt.

Jolanda

Terug
Bovenaan