terrug van weggeweest

A

Anoniem

Guest
HALLO LIEVE DAMES !!!!

IK BEN ER WEER !!!!!!!
niet dat jullie mij moeten kennen ofzo maar ik was hier ook een tijdje heel fanatiek mee aan het lezen en weleens schrijven door omstandigheden kon ik niet meer meelezen en schrijven maar nu weer wel.

ik ben op 11 maart bevallen van mijn derde dochtertje Ra`Shae Marley

zo zag ze er toen uit met 9 weken

en dit is ze nu met bijna 11 maanden

het gaat hartstikke goed met haar (alhoewel ze nu een vervelend griepje heeft )
ze heeft inmiddels 4 tanden
en met 9 mnd en 3 dagen besloot ze dat ze genoeg had van het kruipen en ging ze lopen goed hè
woordjes zegt ze ook al zoals papa en mama , mooi,dankje(wel) en dada (van dagdag) en dan wiebelt ze met haar vingers (als hoe de koningin dat doet wanneer ze zwaait)
ik ben zo trots op haar maar ja dat is iedere moeder op haar kroost

ik ben zo benieuwd hoe het met jullie kleintjes gaat , ik ga zo veel mogelijk bij proberen te lezen .

nou dat ff in vogelvlucht mijn verhaal ik hoop tot snel !!

ps sorry van de grote van die foto`s ben ff vergeten hoe je ze ook alweer klein kan krijgen

Hoi meis en welkom terug hoor!!!
Wat een mooi meisje hebben jullie!!!
Ons meisje heet Jessica en wordt 2 maart 1 jaar oud!!!
Das spannend zo de eerste verjaardag jij ook alvast veel plezier en tot snel!!

Liefs Sandy

He Fasily,

Wat fijn om weer iets van je te horen. Ik heb hier nog ooit naar je gevraagt, maar je was ineens spoorloos verdwenen.
Ik hoop dat de omstandigheden niet heel erg waren?
Ik ben met bijna de helft van de dames die op dit forum zaten verhuisd naar voorjaar2007 forum. Dat is door een aantal dames gemaakt die hier zaten. Een heel mooi forum, waar je veel mee kan. Bovendien is het een gesloten forum en niemand kan dus meelezen. ( niet geregistreerden dan he) Misschien ook iets voor jou? Zou het leuk vinden als je eens kwam kijken.

We hebben in September een meeting gehad en daar had ik je ook al gemist. Maar ik ben blij dat je er nog bent. Moet wel zeggen dat ik dus sinds het bestaan van het andere forum hier bijna nooit meer ben.

Het adres: www.voorjaar2007.yourbb.nl

Als jij je aanmeld zal ik wel zeggen tegen de beheerders wie je bent.

X linda ( oude klasgenootje van je broertje)

Terug
Bovenaan