A
Anoniem
Guest
HALLO LIEVE DAMES !!!!
IK BEN ER WEER !!!!!!!
niet dat jullie mij moeten kennen ofzo maar ik was hier ook een tijdje heel fanatiek mee aan het lezen en weleens schrijven door omstandigheden kon ik niet meer meelezen en schrijven maar nu weer wel.
ik ben op 11 maart bevallen van mijn derde dochtertje Ra`Shae Marley
zo zag ze er toen uit met 9 weken
en dit is ze nu met bijna 11 maanden
het gaat hartstikke goed met haar (alhoewel ze nu een vervelend griepje heeft )
ze heeft inmiddels 4 tanden
en met 9 mnd en 3 dagen besloot ze dat ze genoeg had van het kruipen en ging ze lopen goed hè
woordjes zegt ze ook al zoals papa en mama , mooi,dankje(wel) en dada (van dagdag) en dan wiebelt ze met haar vingers (als hoe de koningin dat doet wanneer ze zwaait)
ik ben zo trots op haar maar ja dat is iedere moeder op haar kroost
ik ben zo benieuwd hoe het met jullie kleintjes gaat , ik ga zo veel mogelijk bij proberen te lezen .
nou dat ff in vogelvlucht mijn verhaal ik hoop tot snel !!
ps sorry van de grote van die foto`s ben ff vergeten hoe je ze ook alweer klein kan krijgen
IK BEN ER WEER !!!!!!!
niet dat jullie mij moeten kennen ofzo maar ik was hier ook een tijdje heel fanatiek mee aan het lezen en weleens schrijven door omstandigheden kon ik niet meer meelezen en schrijven maar nu weer wel.
ik ben op 11 maart bevallen van mijn derde dochtertje Ra`Shae Marley
zo zag ze er toen uit met 9 weken
en dit is ze nu met bijna 11 maanden
het gaat hartstikke goed met haar (alhoewel ze nu een vervelend griepje heeft )
ze heeft inmiddels 4 tanden
en met 9 mnd en 3 dagen besloot ze dat ze genoeg had van het kruipen en ging ze lopen goed hè
woordjes zegt ze ook al zoals papa en mama , mooi,dankje(wel) en dada (van dagdag) en dan wiebelt ze met haar vingers (als hoe de koningin dat doet wanneer ze zwaait)
ik ben zo trots op haar maar ja dat is iedere moeder op haar kroost
ik ben zo benieuwd hoe het met jullie kleintjes gaat , ik ga zo veel mogelijk bij proberen te lezen .
nou dat ff in vogelvlucht mijn verhaal ik hoop tot snel !!
ps sorry van de grote van die foto`s ben ff vergeten hoe je ze ook alweer klein kan krijgen