Terug aan De Pil (advies gyn)

Hoi,

Ze hebben bij mij al van alles onderzocht maar kunnen verder op dit moment niets doen.....maar ik verga van de buikpijn bij elke ongi. Dus gyn stelde voor om tijdelijk (2 a 3 maanden) aan een lichte pil te gaan om te kijken hoe de buikpijn dan verloopt. Als ik het dan niet heb komt het niet van de eierstokken af in ieder geval.....nou ja en omdat ik er geestelijk VEEL te veel mee bezig was met zwanger worden, heb ik hier vandaag mee ingestemd. Geeft me geestelijk als lichamelijk even een tijdje rust. Kan ik proberen in de tussentijd om mezelf weer in balans te krijgen...

vraagje, is iemand van jullie weleens op advies van de gyn weer tijdelijk aan de pil gegaan? hoe is dit toen gegaan???

groetjes Yosha

Hi Yosha,

ik niet, maar een vriendin van mij wel. Dat was omdat ze na een MK niet meer regelmatig ongesteld werd. Ze heeft dat 2 maanden gedaan, is gestopt en was toen binnen 2 rondes zwanger, terwijl ze ervoor 9 maanden erover had gedaan.

Mijn man zei ook al eens tegen mij: misschien moet je weer even aan de pil, want je maakt je er veel te druk over. En hij hoopt dan natuurlijk ook dat het daarna ineens heel snel gaat, maar ik heb daar niet zoveel hoop op....
Ik ben er ook niet aan toe, misschien als het nog langer duurt... Maar nu heb ik zoiets van: elke kans is er 1 en daarnaast loop ik ook in onderzoeken nu, dus kan het sowiezo niet.

Gr
Wenser

hey,

ik ben ook terug gegaan aan de pil
wij zijn 2 jaar bezig geweest
maar werd ook niet ongesteld, onderzoeken wezen
niks uit dat er wat mis zou zijn dus we stonden ook voor een raadsel
ik ben ook aan de clomid geweest maar ook dat gaf geen uitkomst
we hebben toen besloten samen met de gyn dat ik weer de pil ging gebruiken
ik gebruik hem nu weer zo`n 5 maanden
maar we willen wel weer gaan stoppen om het weer te proberen
ben alleen bang dat we weer die klap krijgen dat het niet lukt en dan ben je weer 2 jaar verder :(

Hoi,

nou die pil werkte bij mij dus averechts.....voelde me er zooooo depri bij en de hele dag door misselijk....dus vrijdagavond besloten met manlief om er per direct mee te stoppen....ben vandaag al ongi geworden en heb niet die enorme buikpijn dus dat is wel prettig. Vanmiddag telefonisch overleg met de gyn hoe nu verder.....hij gaf eerder aan dat mijn baarmoederslijm te dun was....dus misschien kan ie me daar iets voor geven?? Ondertussen willen we weer even een paar maanden zelf proberen want merk dat ik enorm onrustig wordt van al die ziekenhuisbezoekjes...

Dus even een pas op de plaats, rustig aan weer proberen en geen pil meer voor mij!! haha

gr Yosha

Terug
Bovenaan