Terug aan de speen :S

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

mijn kleine meid is al een maand of 4 van de speen af en sinds vandaag.... heeft ze er weer een. Ik weet niet meer wat er van de week gebeurde, maar ik bedacht van de week dat ik er maar weer een moest kopen en vandaag heb ik haar weer een speen gegeven. Die nam ze aan alsof het een oude vriend was die ze al tijden niet gezien had en sinds dat ogenblik ligt ze te sabbelen!

Groetjes Ilona

Ach Ieloon toch, waarom geef je haar dan ook een speen? Of had je er een bepaalde bedoeling mee?
Ach, misschien is het wel tijdelijk. Even een opleving.
Groetjes Veerle

boas heeft ook al maanden geen speen meer.laatst toen hij zo moeilijk was heb ik hem ook weereens een speen aangeboden,maar meneer bliefde hem niet meer.
sabbelse laura!wel weer mee kappen als je groot bent he?al ben je dat volgens mij al.

senna heeft in het begin heeeeel af en toe een speen gehad maar nu echt al heel lang niet meer. ik ga hem er ook geen een meer geven hoor.

ben je nog steeds aan het spenen laura, of ben je het inmiddels alweer zat??

Ik weet alweer waarom ik haar weer een speen aangeboden heb. Omdat ik het zat werd dat alles echt uitgezogen wordt. Van de week een rood plekje op haar duim van het zuigen en ze zuigt ook steeds op onze vingers en speelgoed.

Groetjes Ilona

Hihihi, heb je nog mazzel, Esther sabbelt niet aan alles, nee, die bíjt overal in! Dus ook in mijn vinger! Ben blij dat ik geen bv meer geef...au!

Maarreh, zouden ze het juist niet nodig hebben om dingen met hun mond te onderzoeken? Nou ja, als ze daar echt behoefte aan heeft, spuugt ze de speen wel uit... Misschien heeft het te maken met tandjes, dat ze iets in haar mond wil?

ja,hier ook.zitten we in de kamer;smaksmak,sopsop.zit meneer zn sok op te vreten.in de kinderwagen sabbelt hij de bovenste knoop zowat van zn vestje,in bed de rits van de slaapzak en als je hem op je schouder legt voor een boertje word je nek afgelebberd.
maar een zuigblaar op haar duimpie is niet echt fijn.dan is die speen toch een goed alternatief.

Terug
Bovenaan