Terug bij af

Hoi Meiden,
Helaas ben ik weer terug op dit forum. Ik heb een miskraam! Na anderhalf jaar eindelijk zwanger, maar het mocht niet lukken. Zwaar balen en erg teleurgesteld.
Nu heb ik meteen een vraag. Weet iemand wanneer je weer mag gaan klussen? Moet je een paar maanden wachten of kan het eigenlijk meteen na je miskraam weer? Wat is het meest verstandig?

Groetjes Els

Hoi Els,

Wat jammer zeg. Vind het heel erg. Hoe ver was je ??

Ik zelf heb na 15wk zwangerschap een curettage gehad omdat het niet via de natuurlijke weg lukt. Mij raade ze ( vk+ gyn+huisarts ) aan om een keer normaal ongesteld te zijn ( geweest). En daarna weer proberen. Wij hebben voor mijn eerste menstruatie ook best vaak gevreën, maar ben niet zwanger geraakt. Nu ben ik zelf een keer normaal ongi geweest en ik heb witte donderdag mijn nod dag. Afwachten dus.
Als je lichaam klaar is voor een nieuwe zwangerschap, merk je dat van zelf.
Ik wens je veel sterkte toe. En praat erover, geef het een plaats.
EN een ding, na een zwangerschap ben je wel veel vructbaarder dan van te voren. ( hebben ze mij gezegd )
Hopelijk heb je hier wat aan.

Veel liefs van mij.

Hoi Els,

Ik vind het sneu voor jullie vooral dat jullie eral zo'n lange tijd erover gedaan hebben.
Ik wil jullie beide heel veel sterkte toewensen.
En dat snel jullie droom weer mag uitkomen.

Groetjes van Cindy

Hoi Els,

Echt zwaar klote voor jullie joh! Ik hoop echt dat jullie het een plaatsje kunnen geven en verder kunnen.

Ik denk dat ik er direct weer voor zou gaan. Misschien heel onverstandig, maar ik denk dat mijn gevoel sterker is dan mijn verstand. AL ik kan hier natuurlijk niet over oordelen, want heb hier (gelukkig) geen ervaring mee.

Ik wens jullie veel sterkte

Liefs moi xxx

wat rot zeg dat je een miskraam heb gehad echt erg zeg maar ik denk inderdaad ook dat je gelijk weer mag klussen waarom niet hoop dat het snel weer lukt gr manuela

Hoi Els,
Het is heel vervelend om een miskraam te krijgen er zijn veel mensen die je proberen op te beuren maar zeker de eerste twee drie weken lukt dat niet echt. Ik heb in oktober een miskraam gehad de dokter vertelde mij dat zodra het bloeden was gestopt van de miskraam het lichaam weer klaar is voor de volgende zwangerschap. Helaas ben ik nu bina 6 maanden verder en nog steeds niet zwanger. Maar wat Shirley heeft gezegd over het meer vruchtbaar zijn hebben ze mij ook verteld dus wie weet klussen mijn man en ik gewoon niet op de juiste momenten. succes

Terug
Bovenaan