Terug bij af

Hoi meiden!

Kom me weer voor 100% bij jullie aan sluiten. Heb een miskraam gehad na ongeveer 7 weken!
We zijn de schrik behoorlijk te boven, alleen mijn lichaam wil nog niet zo mee, pijn in m'n benen en snel moe!

Wil iedereen feliciteren die zwanger zijn geworden en ga keihard voor jullie duimen dat het goed gaat!

En wij gaan op naar de volgende ronde!

Liefs Nienepien!

wat ontzettend rot voor jullie maar wel goed dat je zo positief bent en anderen feliciteert die wel zwanger zijn en ik hoop dat je idd gauw weer zwanger bent en dit een plekje kunt geven

Hoi Nienepien,

Wat verdrietig voor jullie. Ik dacht aan de toonzetting van je berichtje te merken dat je er weer helemaal voor gaat.

Meid kop op(ook voor je man/vriend). Gun je lichaam even de tijd en dan go with the flow!

Liefs Eef

Pfff, wat vind ik dat vreselijk naar voor jullie Nienepien. Ik heb het zelf helaas ook meegemaakt om van de roze wolk af te vallen. Ben met 11 weken zw. schap gecuretteerd eind januari. Hopenlijk worden we snel weer zwanger en gaat het dan wel goed !

Liefs,
Luna

Wat ontzettend sneu voor jullie!!!! Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen, en wat goed dat jullie er gewoon weer voor gaan, that's the spirit.

Liefs, Mick

Tjee, Nien, wat ontzettend rot voor jullie. En wat goed dat je zo opgewekt blijft! Ik hoop dat het snel weer raak is, heb hier op het forum gelezen dat er artsen zijn die zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent.
Sterkte, el.

Hoi Nienepien,

Ik had je verhaal al gevolgt op het decemberforum en vind het echt afschuwelijk rot voor jullie!!!!

De nachtmerrie van ons allemaal!!

Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie wens heel snel in vervulling gaat!!

Liefs moi xxxx

hallo nien
wat verschrikkelijk ik wil je veel sterkte toewensen.
ik ben er naar mijn miskraam ook meteen weer voor gegaan.

hoop dat alles goed voor je gaat, ik zal voor je duimen
groetjes tijger

Terug
Bovenaan