Terug bij af

A

Anoniem

Guest
Begin januari hoorde ik bij de gelukkige, een positieve test.Hup naar
het oktoberforum. Nu ruim 4 maanden later, zit ik hier verdwaasd
bordevol hormonen die van slag zijn.

Vorige week vrijdag ben ik na een zwangerschap van bijna 18 weken bevallen van een kindje zo groot als mijn hand.

Enerzijds verdrietig en anderzijds vol hoop voor de toekomst.

De hormonen gieren nog door mijn lijf, het vloeien zal nog even
aanhouden (in het ziekenhuis hadden ze het over 4 weken) , mijn borsten
zijn hard en zeer pijnlijk (het lijkt wel stuwing). Wanneer we weer
echt een poging voor een nieuwe zwangerschap kunnen en willen wagen
weet ik nog niet, maar ik kom hier zeker af en toe langs.

kus

Miep

Hoi Miep,

Wat een treurig nieuws. Ik had al eerder gelezen dat het niet goed was gegaan, maar ik wist niet zo goed wat ik tegen je moest zeggen.

Ik kan je alleen maar sterkte wensen. Probeer het een plaatsje te geven, hoe moeilijk dit op dit moment ook lijkt.

En een luisterend oor vind je altijd hier op dit forum dus je weet ons te vinden.

Liefs,
Linneke

lieve miep wat laat je ons vreselijk schrikken hier zeg,ik liet meteen het bericht aan me man lezen voor dat hij naar zijn werk ging.wat een shit gevoel moet jij en je mannetje nu hebben zeg,ik weet even niet wat ik nu moet zeggen ben er stil van,schrijf met tranen in me ogen dit bericht aan jou,omdat ik weet hoe het voelt om het te verliezen,ons kindje was ook bijna 14 weken toen het mis ging,,,,lieve miep ik kan je zeggen ik zal aan je denken en hoop dat jullie het verlies ook kunnen verwerken al duurt het lang.nou meis heel veel lieve knuffies en je ben in gedachte bij me hoor xxxxjes pepe.

Lieve Miep,

Ik weet echt niet wat ik hierop moet zeggen. Wat een vreselijk nieuws! Ik kan me voorstellen dat voor jullie vrijdag de wereld even vergaan is... Hopelijk kunnen jullie er samen wel over praten en een manier vinden om ermee om te gaan. Wat er ook gebeurt, dit kindje zal altijd deel uitmaken van jullie gezin. Het spijt me voor je dat het zo moest lopen. Als je wil praten kan je altijd hier terecht.

Marian

hoi miep je kent me niet want ik ben nog niet zolang actief op het forum maar   ik wil je veel sterkte wensen in deze moelijke tijd het verhaal van jouw heeft me erg aan gegrepen en ik hoop dat je het verdriet een plekje kunt geven en weer vooruit kunt zien. liefs van loes

Lieve miep

Ik weet niet wat ik moet zeggen
heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
en natuurlijk ook voor je man
groetjes schorpioen27

Lieve Miep,

wat een naar bericht! ik denk aan jullie en wil jullie veel sterkte wensen!

Liefs Tamara

Ik heb hier niet de juiste woorden voor.....................
wil jullie alleen maar heel veel sterkte wensen,

groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan