<p>Hi ouders,</p><p>Onze zoon is ruim 5,5 maand. Vanaf het begin hebben we een moeilijke start gehad. Heel veel huilen en nauwelijks slapen. We liepen uren met hem rond om hem rustig te krijgen en houden. Uiteindelijk bleek hij verborgen reflux te hebben. Vanaf dat hij 3 maanden oud was ging het beter. Hij kon zelf in slaap vallen en sliep toch best wel wat uurtjes overdag (3 / 3,5 uur) en zelfs van 19:30 tot 6:30 (met een fles om 23:00). We waren helemaal gelukkig want ons mannetje zat eindelijk goed in zijn vel. </p><p>Een maand geleden kreeg hij de griep. Diarree, veel overgeven en de flessen laten staan. Na 2 weken was dat over maar hij begon zijn voeding in te halen en ook snachts weer, rond 4:00 uur. Die hebben we ook gegeven want hij was 1 kilo afgevallen. Nu is hij om 5:30 wakker. Opzich is dat niet het probleem. Daarna is hij verkouden geworden en hoest hij zichzelf wakker. Maar als we hem nu in bed leggen begint hij te krijsen. Laten liggen heeft geen zin, want hij blijft doorgaan. Vandaag heb ik het 20 minuten geprobeerd, maar toen was mijn hart echt gebroken en ben ik hem gaan troosten. Het enige wat nu weer helpt is rondjes met hem lopen totdat hij in slaap valt. Zelf in slaap vallen lukt dus niet meer. Zo gaat het snachts ook om de paar uur. Hij is volledig over zijn touren dan. Overdag slaapt hij maximaal 1,5 tot 2 uur. Hij is zichtbaar moe, maar slapen lukt niet. We houden een wakkertijd van 1,5 tot 2 uur aan, maar voordat we hem in slaap hebben zijn we 3 kwartier verder. Eigenlijk hetzelfde als maanden geleden. <br /><br /></p><p>Hij krijgt nog 5 flessen van 180 + 6. De fles van 23:00 willen we gaan afbouwen want qua gewicht moet dat lukken. Verder krijgt hij een fruithapje en groentehapje van 150 gram. <br /><br /></p><p>Slaap is dus nu onze grootste vijand. <br /><br /></p><p>Heel verhaal geworden, maar hebben jullie tips of zijn er mensen die het herkennen. <br /><br /></p><p>Ik vind het zo verdrietig om te zien dat hij weer zo slecht in zijn vel zit. <br /><br /></p><p>Alvast super bedankt voor jullie reacties!</p>