Terug bij af....

A

Anoniem

Guest

Op 1e paasdag nog vrolijk vertellen dat ik weer zwanger ben,
nu kom ik all weer vertellen dat het   al weer voorbij is........
Tja wat wil je op vrijdag de 13e.....
Sinds vandaag ineens bloedingen, dus het heeft weer niet zo mogen zijn helaas.....
Gelukkig zal de pijn dit keer hoop ik verder wel meevallen, aangezien ik natuurlijk nog maar 4w/4d ben vandaag.....
Maar emotioneel natuurlijk wel weer een grote klap...
Ga dinsdag de verloskundige bellen om te vragen hoe het nu allemaal verder gaat......

Gr Jess

--------------------

~Trotse mama van een zoontje (2004)

~2 miskramen gehad rond de 9/10 weken (3-10-'06 / 14-01-'07)

~1e paasdag 2007: YESSSSSSSSS weer ZWANGER

~vrijdag de 13e (april): Helaas het heeft weer niet zo mogen zijn, 't is weer voorbij,  bloedingen....

Hallo Jaike,

Ik vind het echt vreselijk voor jullie !
Heel veel sterkte !
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Liefs Yvonne

oooh lieve Jaikke!!!!

Wat erg voor je meis!!!
Ik weet wat je voelt....ook ik heb na 5 wkn en 3 dagen afscheid moeten nemen van mn frummeltje...
Ik bloed vanaf woensdag al...tis emotioneel erger dan lichamelijk merk ik ook nu.
Ik had het je erg gegund hoor. Onze tijd komt zeker!!!!
We slepen je erdoor hoor, we zijn er hier voor je!

Dikke kus en knuffel van maan

Ik leef met je mee!! En je kunt hier altijd je hart uitstorten he!

liefs Patricia

Hoi jaikke.
wat erg voor je meid.
er waren zoveel zwangeren deze maand en nu zie ik iedere dag weer meiden terugkomen.
kan het me gewoon niet voorstellen.
ik wens je veel sterkte met je verlies en hoop dat je het straks een plaatsje kan geven.
gr liselotte

Vreselijk meid, eerst de blijdschap, toch voorzichtig en nu slaat de blijdschap om in verdriet.

Je hebt het al moeten meemaken........ Het is niet niets! Ook al is het nog vroeg, je hoop voor dit kindje is ontnomen en dat doet pijn.

Sterkte meid, en als je moet schrijf het lekker van je af.

liefs talke

Jaikke,

Heel veel sterkte met dit verlies....

Liefs Ponoka

Beste Jaikke

Wat vreselijk voor jullie dat je dit alweer moet meemaken. Dit is dus voor jullie niet de eerste keer als ik het zo lees. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag raken en dat het dan dit keer goed mag gaan. TOI TOI

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan