terug bij af..

A

Anoniem

Guest
Nou het was kort maar krachtig..
het is voor ons voor de 2e keer op rij over en uit

was bijna 6 weekjes maar ben gister op mijn werk overvallen door bloedingen en hevige krampen..
vandaag zette dit zich voort.. dit is niet oke..
morgen moeten we naar de gyn en horen we het definitief..denk ik
ben nu erg onzeker over mijn lichaam.. ookal hoeft dit niet zo te zijn..
kan een verkeerde innesteling zijn kan van alles zijn als het zo pril is he?
vorige miskraam wasmet 11 weken van een tweeling welke met 8 weken waren overleden..die klap was harder omdat we niets in de gaten hadden.
nu idem maar nog niet zolang zwanger..

weet niet goed wat te denken de lol is er even vanaf
toch wint de eigenwijsheid het van de onrust want ik geef niet op!
zal toch een keer goed moeten gaan want zwanger raken lukt dus wel!

succes meiden en wie weet tot snel!

liefs es

Esther,

Veel sterkte meid!
Ik ben van het zwanger worden forum en heb ook 2 miskramen gehad. Allebei bij 5 weken zwangerschap( 1x in augustus en 1x in oktober), dus het was nog  erg pril, maar toch hakt het er wel in.

Ja, ik troost me ook maar met de gedachte "we kunnen in ieder geval samen zwanger worden", maar een volgende zwangerschap zal nooit meer onbezorgd zijn.

Ik hoop dat je snel gezond zwanger mag worden en nogmaals sterkte.

Groetjes,
Angel

oh wat erg
het lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken
heel veel sterkte

liefs ilona

Hoi esther,

Wat verschrikkelijk voor je! Probeer het vertrouwen in je lijf niet te verliezen, je weet dat je zwanger kunt worden! Ik weet waar ik het over hebt ik heb zelf 4 miskramen achter elkaar gehad voor deze zwangerschap en ben nu alweer 29 weken op weg.

Ik hoop dat ze een oorzaak bij je kunnen vinden.
Sterkte in deze rotperiode!!

Daantje

Jeetje meid, wat vreselijk voor je!!!

Zo maar uit het niets.. heb het ook 1x meegemaakt en nu ook pas weer zwanger..

Hoop dat voor jullie 3x = scheepsrecht is..

Heel heel veel sterkte!!

Liefs, Suza

Hei meisje
Wat vervelend zeg... Ik weet ongeveer hoe je je voelt. Ik heb ook een miskraam gehad een half jaar geleden, en het is het ergste wat er is...
Heel veel sterkte en vooral niet de moed verlissen.
Veel liefs
Susanatje

He Esther,

Veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Neem  alle tijd die je nodig hebt want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.
Hopelijk ben je toch snel gezond zwanger.

groetjes,
Dion

hoi meiden

dank je wel voor jullie support! dat is altijd erg fijn.
vandaag gezien ah van echo dat het over en uit is. we krijgen over 6 weken een gesprek hoe en wat verder. Ga ervan uit dat het 2 maal stomme pech is geweest en we gaan er gewoon weer voor straks. ik heb even tijd nodig want echt leuk vind ik het niet meer zo..

we gaan eerst eens focussen op andere dingen waar we druk mee zijn en wie weet als je er niet meer zoveel mee bezig bent dat het dan een stuk beter gaat...

ontspanning kan wonderen doen!

dikke kus van mij

Terug
Bovenaan