terug bij af

A

Anoniem

Guest
Hoi, ben ik weer. Was eindelijk zwanger, na twee jaar. Helaas, bbz, dus gisteren ge-opereerd en daar bij is mijn rechter eierstok verwijderd. Als al dit verwerkt is, gaan mijn man en ik toch weer proberen om nog zwanger te raken. We weten dat de kans ook dan weer groot is op een bbz. De kinderwens is echter nog aanwezig. Zo ook de pijn en het verdriet om het verlies. Groetjes, Ant

Hoi Ant,
Wat vervelend voor je!   Ik hoop voor je dat het weer gauw raak is en natuurlijk dat het ook goed blijft gaan.
Heel veel sterkte met dit verlies.

Liefs Yvet

Ach Ant, wat verschrikkelijk voor je! En ja, natuurlijk is je kinderwens nog steeds aanwezig! Misschien nog wel erger nu je zwanger bent geweest.

Ik wens je veel sterkte bij het verwerken van je verdriet, en hoop dat het snel weer raak mag zijn!

Liefs Janu

Hoi Ant,
Wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie. Jullie hebben hier zo lang op moeten wachten en dan is het eindelijk zo ver, en dan gebeurd er zoiets. Het is niet eerlijk verdeeld op de wereld.
En dan ook nog een eierstok moeten verliezen. Ik leef echt met jullie mee. Neem samen de tijd om dit een plekje te geven, praat er veel over met elkaar.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Kruimel

Lieverd,

Wat een verschikkelijk bericht zeg!! En wat een doorzettingskracht hebben jullie samen!!!! Ik hoop dat het een beetje te dragen is allemaal.

Ik wens jullie enorm veel sterke en al het geluk van de wereld!!!

veel liefs
Sjan

OO wat sneu zeg...
Neem je tijd om te herstellen en blijf hoop houden.
Heb jij ook met de gyn de afspraak dat je in 7e of 8e week een afspraak moet hebben bij een volgende zwangerschap???!!
Zo niet bel daar dan nog even over, mocht je weer een bbz hebben kunnen ze het misschien nog weghalen en je eileider / stok besparen..................ik hoop niet dat je dit nog eens mee moet maken begrijp me niet verkeerd!
Zelf maak ik ook een verhoogde kans op bbzmet ook nog maar 1 eileider en eierstok vanwege veel verklevingen.  en sta onder controle van gyn...die wil mij beslist zien in 7e of 8e week om tyijdig te kunnen vasstellen dat het vruchtje op de goede plaats zit of niet....

Sterkte en beterschap!

Lieve Ant

Jeetje joh wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie. Na zo'n lange tijd eindelijk zwanger en dan gaat het toch mis, ...........wat is het toch oneerlijk!!! Ik hoop dat je deze tegenslag snel te boven komt en dat je hopelijk weer snel het blijde nieuws komt brengen dat je zwanger bent!! Sterkte!!!!!!!

Liefs, cee

Terug
Bovenaan