terug bij af

A

Anoniem

Guest
een paar dagen geleden schreef ik over mijn klachten zoals diarree, misselijk, pijnlijke borsten. ik had zo gehoopt op een zwangerschap. Hellaas het was menstruatie gister avond begonnen. Waar ik helemaal van baal is dat ik tussen juni tot september een vrij geregelde menstruatie had maar daar ga ik nu hevig aan twijfelen. ik had namelijk al een menstruatie van 6 september tot 11 september wel extreem ligt en nu dus weer 19 september begonnen tot ? De menstruatie die ik nu heb is wel een stuk zwaarder met buikklachten enz. zo aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.
sorry moest ik even kwijt.

liefs hilda

Heey Hilda,

wat vervelend zeg pfff.

blijf goede moed houden het komt echt.
Dit zeggen zoveel mensen waarschijnlijk maar het komt echt.

ach meid wat vervelend!!!

Het is wel vrij normaal dat menstruatie wat verschillend loopt.door stress en dergelijke kan de menstruatie ook uitblijven, je lichaam kan hier op reageren.

maar even vol houden, hoe moeilijk het ook is!!
hopenlijk dat het de volgende maand wel raak is!!
ik duim voor je!
liefs

karin

Ik heb ook zo vaak allerlei klachtjes gevoeld en zo gehoopt op een zwangerschap maar tot nu toe (bijna 10 maanden verder) nog steeds niet zwanger en iedere maand lijkt de teleurstelling groter te worden. Ik heb erg lange cyclussen waardoor ik minder vaak een ei heb. Vorige menstruatie was bij ook heftiger dan anders, zelfs heftiger dan na mijn vmk van juli. Je bent echt niet de enige die zich soms gefrustreerd voelt. Het is gewoon weer balen als die ellendige ongi weer komt terwijl je zo hoopt dat ie 9 maanden wegblijft......meid sterkte en straks weer met goede moed naar de volgende ronde hoe moeilijk dat misschien ook is.

Terug
Bovenaan