terug dokter

A

Anoniem

Guest
het verhaal over de dokter.
ik moest vanmiddag om 13:00 bij de huisarts zijn.
de dokter heeft me niet eens onderzocht en daar ben ik heel erg boos om.
de dokter stelde wat vragen ,daarna zei de dokter ik kan je nog niet helpen .
misschien kan je beter het einde van de maand komen.
en ik zei dokter ik ben namelijk al 3 dagen over tijd ,en waarom helpt u me niet.
en ik zei ook dat me tepels blauwe kleur heeft ,oja zei de dokter laat eens zien .
en daarna zei   de dokter en toch wil ik dat je het einde van de maand maar terug moet komen.wat ben ik geteleurgesteld in onze dokter.
toen ik thuis kwam van de dokter heb ik gelijk mij man gebeld op zijn werk.
mij man zei elke keer als jij naar de dokter ga wordt je gewoon niet geholpen door.
als de dokter maar weet die hij volgende keer ook al mis zat toen je ziek was zei mij man.
ik heb bijna een jaar thuis gelopen toen ik ziek was.
toen zat de dokter ook fout ,en had ik een ziekte van een te grote mild en de ziekte van fyfer.
mij man is nu heel erg boos op de dokter ,en hij zei de volgende keer ga ik wel mee,
en dan blijven net zo lang zitten tot dat je doorgestuurd wordt.en als de dokter maar heel goed begrijp als er iets mis is met jouw of met onze kind dan eis ik wel schadevergoeding zei man .
ik zei tegen mij man ga maar proberen je werk maar weer te hervatten ,en ik zien je vannavond wel als je thuis komt.
ik stop nu met mij verhaal over de dokter dat maakt me alleen maar verdrietig .
doei meiden jullie horen het wel hoe het verder met ons gaat .
kus dees.

getsie wat een rot dokter zeg!! lekker meelevend en luisterend die dokter van jou!!! pf ik zou meteen weggaan bij hem en iemand anders vragen hoor, maar ja, ik ben ik en jij bent jij.. ik zou die dokter bellen en EISEN DAT JE DOORGESTUURD WORDT!!! omdat je het niet vertrouwd toch toch zeker jou lichaam!! blehhhhhhhhh kan me soms zo kwaad maken op die artsen!! ik heb gelukkig een vrouwelijke arts met 3 kids hahaha ze snapt het tenminste. heb nu net een MK gehad en mocht ik weer zwanger worden mag ik meteen na 6 weken een echo. kijk, daar heb je wat aan!

ik wens je erg veel succes en ik hoop dat je lekker kan gaan genieten van een mooie zwangerschap!!
liefs sweety

Ik begrijp heel goed dat je je teleurgesteld voelt door de dokter omdat hij je niet serieus neemt. Maar het is wel zo dat hij nu niets voor je kan doen. Ook al ben je nu 3 dagen overtijd ..... daar kan hij echt niets mee. Dus dat snap ik wel.
Als je wel zwanger bent ........ wat zou hij dan moeten doen?? Het is heel normaal dat je 10 dagen over tijd zou kunnen zijn en dat je dan toch ongesteld wordt. Wij vinden 3 dagen overtijd en een aantal klachten heel vervelend ........ medisch gezien is het echt nu niet nodig om wat te doen.

Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar als de test dat niet aangeeft, dan zul je toch af moeten wachten. Bij hevige pijnklachten moet je natuurlijk wel op je strepen staan.

Dit is misschien niet een antwoord die je wil horen (of lezen) maar wel reeel.

Groeten, mam van Laura

Sorry maar ik sluit me helemaal bij 'mam van Laura' aan...3 dg overtijd is haast niks..Ik reken ook altijd mn nod door 14 dg na mn ei uit en toch word ik altijd 2 of 3 dg later toch ongi...Je lichaam kan je ook voor de gek houden wat klachten betreft...

En idd kun je handig 10 dg ofzo overtijd zijn, zonder dat je zwanger bent. Ik was 12 dg overtijd en werd gewoon de 13e dag overtijd..

Nogmaals sorry..misschien heeft ie t niet op de juiste manier gezegd, maar hij kan nu echt niks voor je doen...

succes

Het spijt mij ook, maar ook ik sluit me bij de rest aan. Ben je pas gestopt met de pil?
Je lichaam doet gewoon heeeel raar, misschien moet je wel ongi worden, wat ik natuurlijk niet hoop hoor. Mijn langste cyclus was 84 dagen, dan leer je wel afwachten, maar ja daar heb jij niks aan.....Hormonen zijn op dat punt niet leuk.
Maar wat voor verschrikkelijke klachten heb je dan allemaal? Veel sterkte met afwachten hoor

wat rot voor je zeg! Kan je niet gewoon naar een andere dokter gaan?
Wat zit de gezondheidszorg bij jullie (ben Belgische) toch slecht ineen! Bij ons maak je gewoon bij de gyn een afspraak en ga je naar de HA die je zelf kiest.
Ik zou zo zeggen, steek even de grens over....
Tenslotte ken jij je lichaam het beste! Als jij denkt dat er iets mis is, moet je gewoon terug gaan en het hem  zeggen!

Liefs Caroline

Terug
Bovenaan