A
Anoniem
Guest
het verhaal over de dokter.
ik moest vanmiddag om 13:00 bij de huisarts zijn.
de dokter heeft me niet eens onderzocht en daar ben ik heel erg boos om.
de dokter stelde wat vragen ,daarna zei de dokter ik kan je nog niet helpen .
misschien kan je beter het einde van de maand komen.
en ik zei dokter ik ben namelijk al 3 dagen over tijd ,en waarom helpt u me niet.
en ik zei ook dat me tepels blauwe kleur heeft ,oja zei de dokter laat eens zien .
en daarna zei de dokter en toch wil ik dat je het einde van de maand maar terug moet komen.wat ben ik geteleurgesteld in onze dokter.
toen ik thuis kwam van de dokter heb ik gelijk mij man gebeld op zijn werk.
mij man zei elke keer als jij naar de dokter ga wordt je gewoon niet geholpen door.
als de dokter maar weet die hij volgende keer ook al mis zat toen je ziek was zei mij man.
ik heb bijna een jaar thuis gelopen toen ik ziek was.
toen zat de dokter ook fout ,en had ik een ziekte van een te grote mild en de ziekte van fyfer.
mij man is nu heel erg boos op de dokter ,en hij zei de volgende keer ga ik wel mee,
en dan blijven net zo lang zitten tot dat je doorgestuurd wordt.en als de dokter maar heel goed begrijp als er iets mis is met jouw of met onze kind dan eis ik wel schadevergoeding zei man .
ik zei tegen mij man ga maar proberen je werk maar weer te hervatten ,en ik zien je vannavond wel als je thuis komt.
ik stop nu met mij verhaal over de dokter dat maakt me alleen maar verdrietig .
doei meiden jullie horen het wel hoe het verder met ons gaat .
kus dees.
ik moest vanmiddag om 13:00 bij de huisarts zijn.
de dokter heeft me niet eens onderzocht en daar ben ik heel erg boos om.
de dokter stelde wat vragen ,daarna zei de dokter ik kan je nog niet helpen .
misschien kan je beter het einde van de maand komen.
en ik zei dokter ik ben namelijk al 3 dagen over tijd ,en waarom helpt u me niet.
en ik zei ook dat me tepels blauwe kleur heeft ,oja zei de dokter laat eens zien .
en daarna zei de dokter en toch wil ik dat je het einde van de maand maar terug moet komen.wat ben ik geteleurgesteld in onze dokter.
toen ik thuis kwam van de dokter heb ik gelijk mij man gebeld op zijn werk.
mij man zei elke keer als jij naar de dokter ga wordt je gewoon niet geholpen door.
als de dokter maar weet die hij volgende keer ook al mis zat toen je ziek was zei mij man.
ik heb bijna een jaar thuis gelopen toen ik ziek was.
toen zat de dokter ook fout ,en had ik een ziekte van een te grote mild en de ziekte van fyfer.
mij man is nu heel erg boos op de dokter ,en hij zei de volgende keer ga ik wel mee,
en dan blijven net zo lang zitten tot dat je doorgestuurd wordt.en als de dokter maar heel goed begrijp als er iets mis is met jouw of met onze kind dan eis ik wel schadevergoeding zei man .
ik zei tegen mij man ga maar proberen je werk maar weer te hervatten ,en ik zien je vannavond wel als je thuis komt.
ik stop nu met mij verhaal over de dokter dat maakt me alleen maar verdrietig .
doei meiden jullie horen het wel hoe het verder met ons gaat .
kus dees.