Terug gevoeligere borsten...

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

In het begin had ik dus zoals de meesten onder ons zeer gevoelige borsten en tepels maar naarmate de zwangerschap vorderde was dit veel minder...
Nu ben ik bijna 32 weken en heb ik sinds vorige week er trug veel meer last van...
De borsten vallen nog wel mee maar vooral de tepels zijn echt gevoelig,heb nu wel een tijdje al dak ik soms wat vocht verlies uit de tepels maar is zeker niet elke dag en ook niet veel hoor...
Is het bij sommige mensen ook zo dat ze er trug last van hebben naarmate het einde naderd?
Ik hoor het graag,liefs orchideke

hoi hier nog 1, ben nog maar 20 weken maar bij is ook halen en brengen hoor met die gevoeligheid, heb het idee dat je borsten zich toch ook aan het voorbereiden zijn op evt borstvoeding, en daarom ook af en toe vocht cq voormelk afscheiden. Bij de eerste had ik er ook last van zeker rond de 7 maanden, ben toen ook getrouwd nou zag aan het eind van de dag toch vlekken in mijn jurk zitten daar waar mijn borsten gelekt hadden. huhu dacht ik, maar goed het hoort erbij hoor geen zorgen om maken.

liefs linda

Bekend hoor. Bennu 28 weken en heb regelmatig last van gevoelige tepels. Borsten valt wel mee... Het is een tijd weg geweest, maar weer terug. Nog geen last van lekken, maar dat zal vast wel gaan gebeuren, als ik de berichten hier op het forum zo lees...

Hallo allemaal!

Ik heb eigenlijk de hele zwangerschap door al gevoelige tepels en dan met name de linker....Sinds week 23 lekken ze af en toe en dat wordt nu meer, maar ja, loopt dan ook al op het einde! Wel heeft mijn linkertepel steeds kloofjes, dus hou wel mijn hart vast voor de borstvoeding....
Groetjes,

NathalieMS
(36w+6)

Hoi,

hier hetzelfde probleem, borsten zijn heel de zwangerschap al gevoelig. Maar m'n tepels spannen letterlijk en figuurlijk de kroon.
Zeker nu we tegen het einde lopen. Ach het is voor een goed doel.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan