Terug gezet van bijna 8'na 6 weken

gisteren hebben wij ons eerste echo gehad.

Ik was blij dat wij hem Eindelijk hadden. Ik heb in mijn vorig zwangerschap miskraam gehad met ongeveer 5,5 week.

Nu dus weer zwanger. En echo gehad ik was in mijn beleving Rond 8 weken zwanger maar helaas. Gaf de echo dat niet weer kwa, over een met 6 weken. Dit was inwendig echo want uitwendigwas niks te zien.  Inwendig zag wel vruchtje en eierzak jezitten maar nog heel klein. Dus hard hebben niet kunnen horen. Op zich zag verder wel alles mooi uit.

Wie herkend dit?

Nu  zit terug rekenen of allemaal wel klopt.

mijn laatste nod was 22/1 de cyclus daar voor was schommelende tussen 28- 33 dagen.

Nu hadecht ook mijn eiersprong gevoelt en dikke ov test op 3/2.   En hem ook gevoeld. Uitteraad benut rond die tijd.

ik dacht dan is toch allemaal eerder omdat ik dacht dat mijn eiersprong. rond 6/3 zou moeten zijn. Met cyclus van29 dagen

Dus ik dacht dan kan 2 weken later ook wel mijn nod zijn. Dus inplaats van 20/2 heb nod verschoven haar 17/2 en jawel knal test in me handenvol duidelijk nog nieteerder gezien. Dus van uit gegaan cyclus van 26 dagen inplaats van 29.

Nu hoorde ik dat wel vaker gebeurd. En geen zorgen moet maken  gewoon langer heeft geduurd het innestelen.

nu ben ik eigenlijk beniewd  wie mijn verhaal, herkend?

Me man zegt ook  je zou8weken moeten zijn maar inwerkelijk ben je zwanger vanaf je eisprong dus 3/2 dus klopt dat je nu 6 weken zou zijn.

Omdat 2 weken " kado krijgt" niet mee gerekend

Ik probeer postief blijvende negatief gedachtenwereld duwen maar merk toch dat ik het lastig vind.

Ben benieuwd jullie verhaal?

sorry spelfouten ik heb dyslexie

Ik ben van 7 weken terug gezet naar 5,5 week en ben nu 22 weken zwanger en de kleine is iets groter dan gemiddeld... dus denken ze weer dat ik ietsje langer ben...

niet te druk maken want meestal zit het gewoon goed... wanneer mag je op vervolg echo?

Terug
Bovenaan